2 מוצרים שיעשו לך פנים נקיות וחלקות

השילוב הזה הוא נפלא כדי להיכנס עמוק אל תוך הנקבוביות כדי למנוע אקנה ו'שחורים'. כאשר מערבבים אותם יחד, שני המוצרים האלה עובדים נפלא בטיפול נגד אקנה, פצעונים, אדמדמות, שמנוניות והסרת עור מת. תנסי את זה בבית! (יופי)

מאמע | כיכר השבת |
בדרך כלל משתמשים בסודה לשתייה במאפים, או בניקוי וחיטוי של הבית. סודה לשתייה יכולה להחליף חומרי ניקוי רעילים מלאי כימיקלים ולספק תוצאות נפלאות.

בנוסף משתמשים בסודה לשתייה בתור מוצר קוסמטי (לשיניים או אפילו בתור דאודורנט). הוא מוצר טיפול טבעי, ויעיל מאוד גם בטיפול באקנה. לעיתים קרובות חוסר איזון ברמות ה-pH יכול להוביל לפצעונים, סודה לשתייה יכולה לאזן את רמות ה-pH, ובכך למנוע את הפצעונים.

לשמן קוקוס יש סגולות אנטי דלקתיות, מרפאות ולחות, המטפלות, מטפחות ומרגיעות את הפגמים בעור, השילוב בסודה לשתיה ושמן הקוקוס בתור תכשיר ניקוי עמוק יכול להעשות בשילוב הבא:

2 כפיות שמן קוקוס אורגני

1 כפית סודה לשתיה

ערבבו את המרכיבים בקערה קטנה עד ליצירת משחה , מירחו על הפנים בתנועות מעגליות כלפי מעלה והשאירו את המשחה על הפנים במשך 5 דקות, לאחר מכן שיטפו את הפנים ועסו אותם שוב. בטפיחות קלות יבשו את הפנים עם מגבת נקיה, שמן הקוקוס ייבש את הפנים, ויהווה כמו קרם לחות וילחך את הפנים כך שאין צורך אחכ' להשתמש בקרם לחות.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית