הישר מהולנד: זרי פרחים מלאכותיים במראה חי ומלבב

חג השבועות המתקרב ובא מביא איתו מלבד ניחוחות של מאכלי חלב ריחניים גם מראה מלבב של פרחים בכל צבעי הקשת. אם בעבר נרשמו עומסים כבדים במסלול הפרחים מהולנד, השנה אפשר לומר שיש מנצח אחד גדול והוא דווקא לא הגיע מבורסת הפרחים של הולנד. סידורי פרחים מלאכותיים במראה אמיתי חי ונושם כאילו הרגע נקטפו מהשדה (שבועות תשע"ז)

מאמע | כיכר השבת |
שבועות כבר כאן..
שושנה אדיר החליטה ''להחיות'' את הטנרד ובשבועות האחרונים עמלה על הכנת עשרות דוגמאות של סידורי פרחים מרהיבים, חובקים לסכו"ם וזרים לראש בשלל צבעים וסגנונות.

שושנה, שכבר לפני שלושים שנה היתה מהחלוצות בתחום והקימה באותה עת בבני ברק את חנות 'שושנית' מגישה לגולשות מאמע את הקולקציה החדשה בטרנד הלוהט של פרחים מלאכותיים, שגם במבט מקרוב לא תוכלו לזהות שבכלל מדובר בחומרים לא מהטבע.

''היתרון של זר מפרחים מלאכותיים, שחוץ מהיכולת לשחק עם העיצוב ככל שעולה על הדמיון, הזר נשמר ונשאר לאורך שנים ארוכות מבלי שצריך לטפח ולטפל בזר'', מסבירה שושנה.

לקראת חג השבועות ביתה של שושנה, אסתי מקיימת מכירה מיוחדת של סידורי הפרחים ושלל המוצרים כאשר חלק מההכנסות יהיו לטובת עמותת 'אנחנו משפחה' למען ילדים יתומים שאותה היא מנהלת.


ניתן לפנות במייל: esti0504466140@gmail.com

זרי פרחים לשבועות:

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית