5 דרכים לצילום תמונות כמעט כמו בסטודיו

אנו מתעדות בכל יום אינסוף רגעים: את המנות שאנו אוכלות, את המקומות בהם אנו מבלות, את הילדים שלנו, את עצמנו ועוד ועוד קשקושים מיותרים, סתם כך. בואו לפחות נלמד איך לעשות זאת בצורה איכותית (משפחה, עיצוב)

מאמע | כיכר השבת |
תמונה אחת שווה אלף מילים (צילום: Shutterstock)

מי מאיתנו לא מתעדת בכל יום אינסוף רגעים?

נוכל להתווכח שעות וימים על איבוד החוויה עם כל הלחץ לצלם כל אובייקט בחיינו, אך המסקנה פחות רלוונטית, המציאות מוכיחה (גם אתן מוכרחות למחוק מדי שבוע עשרות תמונות לא רלוונטיות מזיכרון המצלמה?) כי אנו מצלמות נון סטופ, את המנות שאנו אוכלות, את הילדים שלנו, את עצמנו ועוד ועוד קשקושים מיותרים, סתם כך.

אם כן, למה שלא נלמד כיצד לצלם בצורה טובה יותר, כך שנקבל תמונות איכותיות יותר ואולי גם נחסוך פריימים מיותרים בכל יציאה. אז קבלו 5 דרכים שיסייעו לכן לצלם תמונות איכותיות, כמעט כמו בסטודיו:

  1. קומפוזיציה - מושג הלקוח מתחום האומנות. בא לתאר את המצג שהמצלם מעוניין להעביר לצופה. קומפוזיציה = מיקום ויחס נכונים של האובייקטים בתוך התמונה. דהיינו, שימת דגש על הפריטים שנרצה להבליט ומזעור אלו שפחות פוטוגניים. ניתן להתקרב ולהתרחק כדי לתת במה לפרטים אותם אנו מעוניינים להבליט בתמונה.

  2. פוקוס - אוקיי. התיישבתן במסעדה. המנה הגיעה לאחר המתנה מורטת עצבים והיא סופר מגרה. כדי להעביר את החוויה גם אלינו, העוקבות באינסטוש, נסו לצלמה מזוית עם מעט פוקוס, בצורה ידנית, כדי לוודא את חדות ובהירות התמונה. אופציה זו תגרום למנה להראות תלת מימדית, בניגוד לצילום סטנדרטי מכיוון למעלה.

  3. תאורה, אור וצל - זהו חלק עיקרי בצילום, המוביל בסופו של דבר לאיכות טובה של תמונה. אנו נוטות לזלזל באלו שמחפשים את זוית האור הטובה ביותר לצילום עצמי, אך הם הבינו דבר או שניים בצילום. תאורה חלשה יכולה לגרום לטשטוש התמונות.

  4. פלאש - טריקי. מה אנו עושות כשחשוך לנו הפריים? מפעילות את אופציית הפלאש. הבעיה מתחילה כשהעיניים בתמונה מדמות את חבורת היצורים המצטלמים למסוממים ו/או עצובים במיוחד. אם התמונה לא צלחה, נסו להיעזר בתאורת צד. בקשו מאדם שעומד בצד להאיר עליכם עם המכשיר הנייד ותראו שיפור בתוצאות.

  5. סלפי - כולנו חטאנו (וחוטאות) בזה. דור ה-y. כפי שאנו יודעות, סלפי מצלמים מלמעלה, כך אנו נראות חטובות יותר ובעלות סנטר אחד פחות. כמובן, חשוב להקפיד שהצילום לא יהיה גבוה מדי ושיחמיא לנו אך לא יצור דמות אחרת לגמרי, וכמובן, נסו להיפטר מן היד בתמונה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית