"טובים השניים"

יהודה שוקרון ואלעד כהן בריאיון חג משעשע

מתי החיבור בניהם החל; השיר המשותף; העבודה הקשה להצחיק את המאזינים מידי יום; המתיחות והחרטות • הצמד הכי משעשע ברדיו החרדי, אלעד כהן ויהודה שוקרון, בריאיון חג משותף לישי כהן (מגזין חג)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה)

הם "טובים השניים" אך גם מוצלחים כל אחד לחוד, האחד בדחן והחקיין והשני גם משמח חתן וכלה בקולו הערב; הצמד הכי משעשע ברדיו החרדי יהודה שוקרון ואלעד כהן, הם האורחים שלנו הערב לריאיון חג בתוכנית 'אחד על אחד' עם ישי כהן'. צפו בריאיון המלא.

בריאיון משותף מספרים השניים על החיבור הראשון בניהם לפני שנים רבות, חיבור שהפך אותם לחברים ואף להוצאת שיר משותף 'מזמור לתודה', שיר שמבחינתם נחשב לאחד ההישגים הגדולים שלהם בקריירה.

הצמד מספר על העבודה המאתגרת לשמור על המאזינים נאמנים לתוכנית במשך שנים ארוכות ולהצחיק אותם מידי יום. וגם: מה יותר מספק - שידור רדיו או הופעה בפני קהל?

שוקרון וכהן מתייחסים גם לפינת החיקויים שלהם ברדיו, פינה שאף יצרה לא מעט כותרות אקטואליות, האחרונה הייתה המתיחה לשר זאב אלקין שהיה בטוח שהוא משוחח עם יו"ר ש"ס אריה דרעי. וגם, האם יש מתיחות שלא שודרו ומתי הם מתחרטים.

"טובים השניים" מספרים על הגבול בחיקויים, מתי הם מסכימים לבצע חיקוי של רבנים ומתי מדובר בגבול בזלזול בגדולי ישראל.

בסיום הריאיון עונים הצמד על שאלון קצר: פיוטים או מוזיקה חסידית? שירים שקטים או קצב? חיקויים או בדיחות? הלכה או דבר תורה? טובים השניים או לבד?

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר