כשאופנה ועיצוב נפגשים: סיטי דיזיין מתקרבת בצעדי ענק

במרחק 20 דקות נסיעה בלבד מירושלים, מתנשא ברמה מבנה מרהיב וייחודי, שטרם נראה כמותו בישראל. מה שנדמה היה קודם כמו חלום על נייר, הפך תוך זמן קצר למקום שוקק חיים (נדל"ן, מקודם)

(צילום: יח"צ)

בירת העיצוב של ישראל, סיטי דיזיין, הולכת ומסיימת את תהליך הבניה ומי שעובר באזור יכול כבר ליהנות ממבנה בעיצוב אדריכלי יוצא דופן ומזמין.

החלום של החברה היזמית, 'קס גרופ', המתמחה בהקמת מתחמי בוטיק, הלך ונרקם והביא למזרח התיכון את ההשראה שרואים כיום רק במקומות כמו לאס וגאס, או אתרי תיירות באירופה הקלאסית. סיטי דיזיין היא הבית של עולמות העיצוב שנפגשים כולם במקום אחד, תחת קורת גג אחת, במטרה להפוך את ריהוט או שיפוץ הבית שלכם לחוויה חדשנית ומזמינה ולא לייאוש וחוסר אונים, כפי שתקופה זו נחווית עד היום בקרב אלפי אנשים.

מקום כזה משדרג את העבודה שלנו לא רק ברמה המקצועית אלא גם מבחינת אווירה

סיטי דיזיין, היא עיר שלמה שיש בה הכל. אדריכלים ומעצבים חרדים שעוקבים אחר ההתפתחות של בירת העיצוב, מברכים בכל לבם על הגשמת חלום: "אין כמו לקבל לקוח ולצאת איתו לסיבוב קניות במקום אחד, גדול ממדים, מעוצב באופן מרהיב, מבחר מותגים בכל הרמות והאפשרויות. מקום כזה משדרג את העבודה שלנו לא רק ברמה המקצועית אלא גם מבחינת אווירה. יש תוספת משמעותית בעובדה שבמקום ישנם חללי עבודה לנו, אנשי המקצוע ואפשר לומר שמדובר בהחלט על חלום שהתגשם. אנחנו אוהבים את העבודה שלנו, אבל עם סיטי דיזיין, גם החלקים הפחות נעימים ונחמדים, הופכים לחוויה מדהימה".

מעבר לבית מלון שהוקם במתחם, לטובת לקוחות שירצו להישאר ללון באזור, או לנוח מעמל היום שלהם, במקום ישנו מתחם הסעדה היסטרי בהשראה אמריקאית, העתק של מלון ונציה המפורסם בלאס וגאס. עד היום נבנו רק שני מתחמים זהים, המקורי בארצות הברית, העתק נוסף בחצי האי מקאו וכיום נבנה המתחם השלישי, בישראל.

אווירה של אופנה עם מספר מצומצם של חנויות אקססוריז וקוסמטיקה

בנוסף לעולמות העיצוב שכמובן ניכרים בכל פינה ובאופן בולט, תתווסף אווירה של אופנה עם מספר מצומצם של חנויות אקססוריז וקוסמטיקה. כמו שאמרה המעצבת הוותיקה, קוקו שאנל: "אופנה היא ארכיטקטורה, זה עניין של פרופורציה". הקשר בין אופנה לאדריכלות ידוע כבר למעלה מ 100 שנים, אך לא נחקר לעומק על ידי היסטוריונים, מעצבים או אדריכלים. כיום יש ניסיון ראשון לחקור את הקשר העכשווי בין האדריכלות לאופנה על ידי בחינת רעיונות, דימויים, טכניקות וחומרים בשימוש אנשי חזון משני התחומים. היום החיבור בין אופנה לעיצוב פנים קרוב יותר מתמיד ומותגי אופנה החלו להשקיע בתחום עיצוב פנים. כמו בחיים, גם בתחום הזה, יזמי סיטי דיזיין מקדימים את זמנם של אלו שלוקחים אותו ברגוע, ודוהרים אל עבר העתיד.

בעוד הפועלים אינם נחים לרגע, הרעיונות היצירתיים אינם פוסקים. השמות הגדולים ביותר בתחום העיצוב נקבצו ובאו לסיטי דיזיין. בין השמות הגדולים, ינאי פרישר גוטמן מעצב את חללי העבודה המשותפים, משרדי אדריכלים, דניאל חסון מעצב את המלון, גדי הלפרין מעצב את טרקלין לאדריכלים מעצבים ואלברט אסקולה מעצב את הדיזיין האב.

בינתיים, עד שהעיצוב יושלם ויאוכלס – אנשים רבים עוצרים במתחם של סיטי דיזיין ומצטלמים, הלוקיישן מרהיב, ייחודי ושונה ואין ספק כי הוא מביא משהו חדש באוויר, משהו שחיכינו לו שנים והוא הולך לשנות את כל מפת העיצוב והבילוי של ישראל.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר