מגמה כלל עולמית

כך שינתה הקורונה את דפוסי הקנייה בענף הנדל"ן

ההסתגרות הממושכת בבתים הביאה רבים לחפש דירה שתתן מענה למרחב המשפחתי האישי, למרחב נוסף עבור עבודה מהבית, וגם לצורך לצאת מהעיר הגדולה לטובת מרחבים ירוקים ונוף • יש מי שנותן לכם את כל החבילה (נדל"ן, מקודם)

הדמיות שכונת שכטר ברמות (צילום: יח"צ)

נגיף הקורונה שב"ה כבר הולך ונעלם מחיינו חידד אצל רבים את הצורך בדירה גדולה ומרווחת בה יש מקום ומרווח נשימה לכל אחד מבני המשפחה. הצורך בדירות גדולות משתקף גם בנתוני המכירות מהחודשים האחרונים. השוק התעורר עם ביקושים חזקים בעיקר לדירות ארבעה וחמישה חדרים. על פי נתוני הלמ"ס שיעור העסקאות בדירות 4 ו-5 חדרים ומעלה הגיע ל-31.3% מסך העסקאות- רמת שיא רב שנתית. זהו הליך מתמשך ורציף שהואץ עוד יותר בתקופת הקורונה.

נציין כי מדובר במגמה כלל עולמית. מדינות רבות מדווחות על עלייה חדה בביקושים לדירות גדולות, המקושרת באופן ישיר, כמובן, להימשכותו של משבר הקורונה.

"אנשים מבקשים כיום דירות גדולות ומרווחות יותר", אומר בני דוידוב מנהל השיווק של 'שכטר ברמות' הנבנה על ידי קבוצת שכטר בשכונת רמות א' בירושלים, "אין ספק שתקופת הקורונה חידדה אצל הציבור את הצורך בדירות יותר גדולות. אנחנו רואים את זה גם אצל משפרי הדיור שמחפשים דירות גדולות יותר, וגם אצל אנשים שקונים את דירתם הראשונה שמחפשים דירה גדולה לפחות עם ארבעה חדרים ואפילו חמישה חדרים".

"אנשים מבקשים כיום דירות גדולות ומרווחות יותר" (יח"צ)

לדברי דוידוב אנשים מעוניינים שבדירה יהיה חדר עבודה שיותאם לעבודה מהבית "דפוס העבודה השתנה לגמרי והרבה אנשים הבינו שאפשר לעבוד מהבית והם מחפשים בית גדול שיתן את המענה הזה. גם במגזר החרדי אנשים רוצים דירות גדולות כי המשפחות גדולות וגם הם רוצים שתהיה בבית פינת עבודה או חדר לימוד עבור ראש המשפחה. אנחנו רואים גם רעיונות של חיבור של שתי דירות על מנת ליצור דירה אחת גדולה של 200 מ"ר עם מרפסת גדולה שהחשיבות שלה - כמקום שנותן אוויר טרי ויציאה החוצה מבלי לעזור את הבית - הוכחה מאוד בתקופת הקורונה.

ועכשיו במבצע - מחסן במתנה לרוכשים >>

"הצורך הזה הוביל אותנו לתת ערך נוסף לדיירים שלנו", מספר דוידוב, "שכטר ברמות הינו פרויקט שנותן ערף מוסף הבא לידי ביטוי בחיי קהילה עשירים מעבר לרכישת דירה. במסגרת מבצע חדש החלטנו לפנק את הרוכשים ולתת להם אפשרות לרכוש דירה בגודל של כ- 115 מ"ר עם אפשרות להגדיל את הדירה במרחבים נוספים בשטחים צמודים המוגדרים כשטחים לשימוש לכל מטרה".

תופעה כלל עולמית של מעבר ממרכזי הערים הצפופים והסואנים אל המרחב הכפרי השקט

דוידוב מציין נקודה נוספת שהקורונה שינתה בדפוסי קניית הדירות. מדובר בתופעה כלל עולמית של מעבר ממרכזי הערים הצפופים והסואנים אל המרחב הכפרי השקט בסמוך לעיר הגדולה.

"אנחנו מזהים ביקוש גובר והולך מצד הקהל הירושלמי המעוניין לעשות מעבר מהמרכז הפקוק והצפוף למקום מרווח , שקט ושלו יותר עם איכות חיים הבאה לידי ביטוי באוויר נקי מול נוף מרהיב ופתוח , כל זאת ללא צורך לוותר על הנגישות למרכז העיר. המגמה הזו מורגשת גם בקרב תושבי החוץ המביעים התעניינות גוברת בפרויקט 'שכטר ברמות' במיוחד לאור העובדה שמיקום הפרויקט אינו במרכז העיר. תושבי החוץ יודעים ומבינים שבמרכז העיר יקר מאוד ופחות מתאים למשפחות ולכן הם מחפשים פתרון למקום אידיאלי שיאפשר להם לגדל בו משפחה עם מוסדות חינוך מותאמים וקרובים ובמקביל לשמור על הקרבה לעיר הגדולה במרחק של 10 דק' נסיעה בלבד. מרחק של 10 דקות נסיעה נחשב בעולם כמרכז עיר, אבל אצלנו, בישראל, במרחק של 10 דקות נסיעה ממרכז ירושלים, מקבלים שכונה עצמאית עם אווירה כפרית של טבע ונוף ירוק שקרובה לכל התשתיות המפותחות שיש בשכונת רמות מבחינת חיי הקהילה שבה" מסכם דוידוב.

ועכשיו במבצע - מחסן במתנה לרוכשים >>

פרויקט המגורים "שכטר ברמות", הנמצא בשלבי בנייה מתקדמים, כולל 7 בניינים עם תמהיל דירות מגוון מאוד והכולל דירות בנות 3,4,5 חדרים, ודירות גן עם אפשרויות תכנון יצירתיות ומגוונות, בשילוב מחסנים צמודים. בפרויקט תוכלו ליהנות מפארק ירוק צמוד עם מתקני משחקים, טרקלין דיירים מרווח לשימוש אישי של דיירי הבניין, בתי כנסת, מרכז מסחרי שכונתי ועוד. במרחק הליכה מהפרויקט נמצאים מוסדות חינוך מהטובים בשכונה, קניון רמות , מבני ציבור, תחבורה ציבורית לכל נקודה בירושלים וכל יתר השירותים שניתן להציע.

רוכשים דירה בפרוייקט ומקבלים 20 מ"ר מתנה >>

הדמיות שכונת שכטר ברמות
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר