מחצית ראשונה של 2022

בג'רוזלם אסטייטס בשנלר: שיא מכירות של 150 מיליון דולר

בג'רוזלם אסטייטס בשנלר מסכמים מחצית ראשונה של 2022 עם שיא מכירות של 150 מיליון דולר, יותר מהיקף המכירות בכל השנה הקודמת • דירות אחרונות בפרוייקט (נדל"ן)

ג'רוזלם אסטייט במתחם שנלר (צילום: ג'רוזלם אסטייטס)

קצב המכירות בפרויקט היוקרה ג'רוזלם אסטייטס במתחם שנלר ממשיך לדהור וקובע שיא חדש בסיכום המחצית הראשונה של שנת המס הנוכחית 2022. במחלקת השיווק של הפרויקט מדווחים על מכירות בסך יותר מ-150 מיליון דולר בשני הרבעונים הראשונים של השנה, מעט יותר מסך המכירות הכולל שהושג בכל שנת המס הקודמת 2021, שנחשב גם הוא בזמנו להצלחה פנומנלית. כעת כאמור נשבר השיא לאחר שישה חודשים בלבד ובג'רוזלם אסטייטס מודים כי עסקאות גדולות נוספות צפויות בקרוב וכי כרגע לא מסתמנת התקררות בשוק דירות היוקרה של ירושלים.

מתחם שנלר בירושלים (ג'רוזלם אסטייטס)

במקביל נחשף לראשונה כי מלאי הדירות שנותרו לשיווק מצטמצם והולך כאשר מתוך מאות הדירות בכל הפרויקט כולו נותרו לשיווק 40 דירות בלבד מחלקו האחרון והייחודי של פרויקט היוקרה, כאשר בחברה צופים כי שיווק הדירות הכולל יסתיים בע"ה בתוך תקופה קצרה.

בחברה מעדכנים כי הסתיים תכנון הפנים במבני הפאסיליטיס השונים - שירותי הערך המוסף המשמעותיים כמו בית הכנסת המפואר הפרטי לדיירי המתחם, הלאונג' הייחודי, אולם האירוח האקסקלוסיבי והספא - ובתקופה זאת החלה בנייתם בחצר האמפורה שבמרכז הפרויקט, זאת לצד התקדמות הבנייה בכל חלקי הפרויקט בקצב משביע רצון.

העיצוב היוקרתי של ג'רוזלם אסטייטס (ג'רוזלם אסטייטס)

כמו כן, חלה התקדמות משמעותית בהתפתחות שדרת המסחר ומותגי היוקרה 'הקארדו' בלב ג'רוזלם אסטייטס, שנפתחה זה מכבר לציבור בהשקה רכה עם 4 חנויות בוטיק ראשונות, וכעת ממשיכה להתרחב עם חנויות נוספות שנפתחות כבר בחודש הנוכחי. עוברים ושבים ברח' מלכי ישראל בגאולה מציינים כי לא ניתן להתעלם משדרות הכניסה הייחודית המעניקה סגנון ואופי מלכותי לשדרת הקניות החדשה, ברמה שטרם נראתה באזור. סוחרים ומבקרים בשדרת 'הקארדו' החדשה נהנים כבר היום מהיתרונות המשמעותיים של שדרת מסחר מרכזית נוחה וממוזגת, כאשר בשטח עומדים לקראת סיום עבודות הגמר המוקפדות בשלבים האחרונים לפני הפתיחה המלאה.

מתחם שנלר בירושלים (ג'רוזלם אסטייטס)
העיצוב היוקרתי של ג'רוזלם אסטייטס (ג'רוזלם אסטייטס)
העיצוב היוקרתי של ג'רוזלם אסטייטס (ג'רוזלם אסטייטס)
מתחם שנלר בירושלים (ג'רוזלם אסטייטס)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר