מהפך: אייפון נמכר יותר ממכשירי אנדרואיד בארה"ב

לאחר רבעון מוצלח ורווחי בהיסטוריית חברת אפל, דוחות חדשים מעלים כי לראשונה מזה שנים מכשירי האייפון הנם פופולריים יותר מכלל מכשירי האנדרואיד בארצות הברית (טכנולוגיה)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ההחלטה על צמד האייפונים השתלמה: לאחר שרשמה את הרבעון הטוב והרווחי בהיסטוריה שלה, מתברר כעת כי ענקית הטכנולוגיה אפל הצליחה גם לחולל מהפכה של ממש בפופולריות שלה בארצות הברית. לראשונה מזה שנים הצליחה החברה לעקוף את המתחרה הגדולה גוגל, וכיום מכשירי האייפון הם המכשירים הפופולריים ביותר בארצות הברית, כשהיא עוקפת את כלל מכשירי האנדרואיד גם יחד.

על פי הנתונים שפרסמה חברת המחקר קנטר, מכשירי האייפון מהווים כיום לא פחות מ-47.7% משוק הסלולר המקומי, לעומת מכשירי האנדרואיד כולם יחד שמהווים 47.6% ממכשירי בטלפון החכמים בארצות הברית. שאר שוק הסמארטפונים נחלק בין 4.2% למכשירי הווינדוס פון של מיקרוסופט ו-0.8% שמריצים מערכות הפעלה אחרות.

המהפך מגיע ככל הנראה בעקבות העובדה שבאפל החליטו ללכת על צמד מכשירים ב-2 גדלים שונים, האייפון 6 והאייפון 6 פלוס, שעל פי ההערכות נועד לסייע לחברה להתחרות במכשירים הרבים שמריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד, שמגיעים בשלל גדלים שמקלים יותר על הלקוח בבחירת הסמארטפון המתאים לו.

למרות זאת בגוגל עדיין יכולים להירגע חלקית בעיון בנתונים אודות שאר המדינות, שם בגוגל עדיין מחזיקים בנתח הארי של שוק המכשירים החכמים. כך למשל במדינות גרמניה, איטליה,צרפת, ספרד וסין מכשירי האנדרואיד פופולריים בהרבה ממכשירי האייפון, כששוק האנדרואיד האירופאי מהווה 66.1% ממכשירי האנדרואיד. למרות זאת, מדובר בירידה יחסית ל-69.9% ברבעון המקביל אשתקד, אפל לעומת זאת, זינקה מ-17.9% ל-24.1% אחוזי שליטה שוק הסמארטפונים האירופאי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר