משבר ה'קורונה'

באמצע הלילה: בני הזוג עמדו תחת החופה

בעקבות ההנחיות החדשות לאור התפשטות נגיף ה'קורונה', החליטו משפחות שבנם או בתם אמורים להינשא השבוע - לערוך את החתונה כבר במהלך הלילה. כך זה נראה (חדשות)

(צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

בעקבות ההנחיות החדשות של משרד הבריאות לאור התפשטות נגיף ה'קורונה', וההוראה הגורפת שלא להתקהל יותר מעשרה בני אדם החל מהבוקר (ראשון), החליטו משפחות שבנם או בתם אמורים להינשא במהלך השבוע הקרוב - לערוך את שמחת החתונה כבר במהלך הלילה בעוד משפחות אחרות צפויות לערוך את החתונה בביתם הפרטי.

במהלך הלילה נערכה באולמי קונקורד בבני ברק שמחת החתונה למשפחה מהעיר אשדוד, שמשתייכת לחסידות ויז'ניץ, שהחליטה לקיים את שמחת החתונה כבר במהלך הלילה.

הכלה שמתגוררת בירושלים עשתה את הדרך לבני ברק, אך התעכבה מעט בדרכה בעקבות עומסי תנועה בכביש. במקביל, הוזעק אל האולם השף המקומי כדי לבשל את מאכלי החתונה.

וכך, מעט לאחר השעה 4:00 לפנות בוקר, נערכה חופתם של בני הזוג, תחת כיפת השמיים, בבני ברק.

אחד ממשתפי החתונה סיפר ל'כיכר השבת': "זו הייתה חופה מרגשת. הנשים והגברים אומנם הופרדו לשתי אולמות שונים בכדי לא לעבור את איסור ההתקהלות של מאה איש יחד, אך בחופה שנערכה בחצר האולם רבים נטלו חלק".

לדבריו, "ההתרגשות הורגשה בחלל האולם. למרות ההיערכות המהירה, הכסא כלה, האוכל, התזמורת וכל המסביב הוכנו בזריזות ובצורה מדהימה והיה ניכר על פני המשתתפים, שהם עדים לאירוע יוצא דופן במינו".

חנה, תושבת העיר ביתר עילית שאחותה אמורה להינשא היום מספרת ל'כיכר השבת' כי נכון לעכשיו ישנה אי וודאות גדולה בכל מה שקשור לחתונה. לדבריה, בעל האולם בבני ברק הציע לקיים את החתונה הלילה, מהרגע להרגע, עם מיעוט משתתפים, אך במחיר מלא, דבר שבני הזוג התנגדו לו מאד, ולכן נשקלת האפשרות לערוך את החופה בחצר הבית הפרטי, ואת הסעודה במקום אחר בצורה מצומצמת מאד.

"כרגע שום דבר אינו סגור, משום ששני הצדדים הקרובים ביותר לחתן והכלה מגיעים ל-50 איש, מה שמהווה הפרה של ההנחיות", היא מספרת.

עוד היא מוסיפה כי בצד שלהם מעדיפים שלא לדחות את החתונה וכי הם מאמינים שהמציאות היא אמנם מבולבלת מאד אבל הכי מדוייקות משמיים, וכפי שנכתב בספרים על חתן וכלה שיש להם קשיים לפני החתונה או בזמנה, מובטח להם חיים טובים ומאושרים.

יצויין כי ברחבי הרשת הופצו תיעודים רבים של חתנים וכלות שיצאו לליל כלולותיהם באישון לילה בשל המצב, ובשל ההנחיות המחמירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר