עם ההתפרצות החדשה

מנכ"ל משרד הבריאות התפטר מתפקידו: "אבצע חפיפה"

הפרופ' חזי לוי מעוניין לחזור לנהל את ביה"ח ברזילי, אחרי שהיה מינוי של השר היוצא יולי אדלשטיין • שר הבריאות ניצן הורוביץ כבר מראיין מועמדים לתפקיד במקומו (בריאות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
הפרופ' חזי לוי. ניהל את מבצע החיסונים בהצלחה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ועדת השרים לענייני קורונה בממשלה ה-36 מתכנסת הערב (ראשון) בפעם הראשונה, אך עוד לפניו חלה הפתעה עם הודעת מנכ"ל משרד הבריאות, הפרופ' חזי לוי, על התפטרות מתפקידו – כשברקע התפשטות הווריאנט ההודי בישראל, והחשש מחזרה להגבלות מלאות.

פרופ' חזי לוי, מונה לתפקיד ע"י שר הבריאות הקודם, יולי אדלשטיין מהליכוד, לאחר הקמת הממשלה שהייתה צריכה להילחם במגפת הקורונה, הודיע לשר הבריאות הנוכחי, יו"ר מרצ ניצן הורוביץ, על ההתפטרות – והורוביץ כבר החל לחפש מחליף ומראיין מועמדים לתפקיד.

במכתב התפטרותו הבהיר הפרופ' לוי: "אבצע חפיפה ככל הנדרש, בוודאי בעת הזאת של התפרצות מחודשת למגיפת הקורונה. עד לבחירת מנכ"ל חדש אמשיך לקדם ביתר שאת את נושא חיסוני בני הנוער ואת ייצוב המערכת בנתב"ג".

השר הורוביץ אמר על ההתפטרות: "אני רוצה להודות מקרב לב לפרופ' חזי לוי, שנרתם לשמש כמנכ"ל המשרד באחת התקופות המאתגרות שידעה מערכת הבריאות בישראל. חזי שירת את מדינת ישראל במסירות במקצועיות רבה, ואני בטוח שהוא יוסיף לתרום מכישוריו למערכת הבריאות הציבורית".

הכינוס הראשון של של ועדת השרים להתמודדות עם נגיף הקורונה, הערב (עומר מירון/ לע"מ)

הפרופ' לוי רשום על ההצלחה המרשימה של מבצע החיסונים הלאומי שהוציא את ישראל ראשונה בעולם מהגבלות הקורונה, זאת במסגרת ממשלה שסועה בראשות הליכוד וכחול לבן.

במסגרת דיוני ועדת השרים לקורונה, ב'כאן חדשות' דווח כי לשרים הוצג תרחיש אימים אילו מספר המתחסנים החדשים לא יגדל: מספר המתים יעמוד על 1,400 עד דצמבר.

מכתב ההתפטרות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר