המחלק המיתולוגי של 'המודיע': ר' מנחם מנדל הופמן ז"ל

בשעות הבוקר המוקדמות (שלישי) נמצא ר' מנחם מנדל הופמן ז"ל כשהוא ללא רוח חיים, בביתו בקרית ויז'ניץ בבני-ברק, והוא בן 60 בלבד. "ראינו אותו שוכב על הרצפה במטבח כשדלת המקרר הייתה פתוחה, להערכתי ככל הנראה הוא החליק על הרצפה, מצאנו אותו ללא רוח חיים", סיפר מאיר זרגריאן, מתנדב מד"א ו'הצלה גוש דן'. המנוח ז"ל היה מחלק מזה שנים רבות את עיתון 'המודיע' בקרית ויז'ניץ

חזקי שטרן | כיכר השבת |
ברוך דיין האמת (צילום: מנדי הכטמן)

ברוך דיין האמת: בשעות הבוקר המוקדמות (שלישי) נמצא ר' מנחם מנדל הופמן ז"ל כשהוא ללא רוח חיים, בביתו בקרית ויז'ניץ בבני-ברק, והוא בן 60 בלבד.

סמוך לשעה 07:30 בבוקר, מצאה אותו רעייתו כשהוא מחוסר הכרה ליד המקרר בביתם ברחוב אהבת שלום בקריה, ומיהרה להזעיק את כוחות מד"א.

כונני מד"א ומתנדבי 'הצלה גוש דן' המתגוררים בשכונה, חשו במהירות לבית, וגילו לתדהמתם כי מדובר בר' מנדל הופמן, המחלק המיתולוגי מזה שנים ארוכות של עיתון 'המודיע' בקרית ויז'ניץ.

כוחות ההצלה פתחו בפעילויות החייאה מצילות חיים בניסיונות להציל את מצבו ולהשיבו לחיים כשהם משתמשים במכשור וציוד רפואי מתקדם שברשותם, אך לצערם רופא של מד"א נאלץ לקבוע את מותו.

מאיר זרגריאן, מתנדב מד"א ו'הצלה גוש דן' סיפר על שאירע. "כשהגעתי לביתו יחד עם מתנדבים נוספים מהארגון, ראינו אותו שוכב על הרצפה במטבח כשדלת המקרר הייתה פתוחה, להערכתי ככל הנראה הוא החליק על הרצפה, מצאנו אותו ללא רוח חיים. כאשר צוות נט"ן של מד"א הגיע למקום הוא קבע את מותו".

הלוויתו תצא בשעה 15:00 בצהריים מביתו רחוב אהבת שלום 5, דרך בית המדרש הגדול /של חסידות ויז'ניץ לבית החיים ויז'ניץ בפאתי העיר בני-ברק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר