יהונתן יוסף סירב להיכנס למקום ריאלי ב'עוצמה לישראל'

מפלגת 'עוצמה לישראל' של ח"כ מיכאל בן ארי הציעה ליהונתן יוסף נכדו אהובו של מרן הגר"ע יוסף, מקום ריאלי ברשימה, אך הוא סירב להצעה כדי לא לפגוע בכבוד סביו. "תודה על ההצעה", אומר יהונתן יוסף ל'כיכר השבת', "אך אסרב לה משום שהדבר מתפרש כפגיעה במרן עט"ר הסבא הגדול" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
יהונתן עם סביו הגר"ע יוסף (צילום: ישי כהן)

נכדו של מרן פוסק הדור הרב עובדיה יוסף, יהונתן יוסף, סירב להיות מועמד לכנסת הבאה מטעם רשימת 'עוצמה לישראל'.

ל'כיכר השבת' נודע כי מפלגת 'עוצמה לישראל' של ח"כ מיכאל בן ארי ואריה אלדד הציעה ליהונתן יוסף (33), בנו של הגאון הרב יעקב יוסף ונכדו אהובו של מרן הרב עובדיה יוסף,מקום ריאלי ברשימה לכנסת, אך סירב להצעה.

יהונתן ידוע כפעיל למען ארץ ישראל במגזר החרדי, ומראשי המאבק סביב שכונת 'שמעון הצדיק' במזרח ירושלים, שם נחל הצלחה רבה בהעברת דירות מידיהם של תושביה הערבים ליהודים שמתגוררים במקום, ואף משמש כדובר השכונה.

הסיבה שיוסף סרב להצעה היא בכדי שלא לפגוע בכבודו של סביו הגדול מרן הרב עובדיה יוסף.

בתגובה ל'כיכר השבת', אומר יהונתן יוסף: "רוב תודות על ההצעה, אך אסרב לה משום שהדבר מתפרש כפגיעה במרן עט"ר הסבא הגדול. אני מאחל ל'עוצמה לישראל' המון הצלחה, ובטחוני שהם ייצגו נאמנה את התורה, העם והארץ, אמשיך בפעילותי למען ארץ ישראל השלימה".

ח"כ מיכאל בן ארי מסר בתגובה: "אין מוכשר מיהונתן לשמש כנציג סיעת עוצמה לישראל, אני בטוח שיחד עם הנבחרת שלנו הוא יוסיף לנו כח צעיר ואידאולגי המאמין ללא פשרות בתורת ישראל ובצדקת הדרך ביישוב אץ ישראלובדאגה לעם ישראל אותה ינק מאבותיו הגדולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר