תקיפה מזעזעת

בדרך לגן ביישוב החרדי: בת 5 הותקפה באכזריות

לפני כשבועיים, ילדה בת 5 צעדה בבוקר לגן בו היא לומדת, כאשר גבר נטפל אליה, גרר אותה למקום סמוך ותקף אותה באכזריות קשה. בשל התקיפה אף אושפזה הילדה בבית-החולים. ההורים סירבו להגיש תלונה במשטרה, ורק ביום שישי, החלה המשטרה לטפל בפרשה בשל תלונה אנונימית שהתקבלה (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמת אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: shutterstock)

תקיפה מזעזעת בישוב החרדי: לפני כשבועיים, ילדה בת 5 צעדה בבוקר לגן בו היא לומדת, כאשר גבר נטפל אליה, גרר אותה למקום סמוך ותקף אותה באכזריות קשה במשך זמן ארוך.

לפי הדיווח של הדס שטייף, ב'גלי צה"ל', מדובר במקרה תקיפה קשה מאוד, כאשר ילדה בת 5, בעודה בדרך ליום לימודים בגן, נלכדה על-ידי גבר והותקפה באכזריות במקום סגור במשך זמן ארוך.

לאחר ששוחררה על-ידי התוקף, מיהרה לגן ושם הבינו כי הילדה עברה טראומה קשה ומיהרו להזעיק את ההורים, שלקחו את הילדה לביתם, כדי לטפל בה.

כתוצאה מהפגיעה הקשה, נפגעה הילדה באורח גופני ונפשי בצורה קשה, ואף נזקקה לאשפוז של מספר ימים בבית החולים.

למרבה ההלם, ההורים סירבו עד כה להגיש תלונה במשטרה על מקרה התקיפה הקשה, בשל טענה כי הם חוששים לפגיעה בשם המשפחה כאשר תיחשף זהות הילדה הקטנה.

בעקבות סירובם להתלונן כמו גם סירוב הגורמים השונים בעיר לערב את המשטרה, התוקף האכזרי מסותבב במשך שבועיים ימים, מאז התקיפה, כאשר הוא חופשי ויכול בכל רגע לחזור על מעשיו החמורים.

שטייף דיווחה כי ביום שישי האחרון, הגיעה תלונה אנונימית למשטרה על המקרה המזעזע, וזו החלה לחקור את פרטי המקרה, כאשר עד כה נחקור מספר אנשים בפרשה וחלקם צפויים להיחקר בימים הקרובים. המשטרה, הגיעה גם לבית החולים בו אושפזה הילדה וגבתה פרטים.

המשטרה מנסה לקבל את התמונה המלאה של המקרה בה בעת שאין בפניה כל תלונה או פרטים של המותקפת או פרטים מזהים שיכולים לסייע באעיתור התוקף, זאת בשל סירובם של ההורים, ככל-הנראה בהוראת חלק מהרבנים להם כפופה המשפחה, לערב את המשטרה.

אחד מתושבי העיר החרדית , אב לילדה הלומדת יחד עם הילדה המותקפת, התראיין הבוקר אצל רזי ברקאי בגלי צה"ל ואמר כי כל היישוב מזועזע מהאירוע החמור. לדבריו, הרבנים ביישוב הפצירו במשפחה להגיש תלונה ודחפו על-מנת להודיע על המקרה למשטרה, אך מנהלי רשת הגנים אליה שייך הגן, מונעים זאת בשל החשש מפגיעה בשם הגן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר