פחד ברחובות

"העיר מודיעין עילית הפכה ל'סדום' עבור ילדים וילדות"

מקרה התקיפה הקשה במודיעין עילית שנחשף הבוקר, גורם לסערה בקרב תושבים בעיר. מלבד המקרה המדובר, מתנהלות במשטרה מספר חקירות בתקופה האחרונה בחשד למקרי תקיפה רבים בעיר החרדית. השבוע, יוגש כתב אישום נגד תושב העיר שתקף 18 ילדות, בהם שתיים מבנותיו (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הכניסה לעיר מודיעין עילית (צילום: מיכאל יעקובסון, ויקיפדיה)

העיר החרדית 'מודיעין עילית' הופכת בתקופה האחרונה מעיר שקטה לעיר בה מאיימת סכנה מוחשית לשלומם של ילדים המסתובבים ברחובות.

כזכור, הבוקר דווח ב'גלי צה"ל' על אירוע חמור של תקיפה אכזרית וקשה של ילדה בת 5 לפני כשבועיים על ידי גבר זר שתקף את הילדה במשך זמן ממושך, כתוצאה מהתקיפה הילדה נפגעה ופונתה לבית החולים כשהיא פצועה גופנית וחמור מכך - נפשית.

למרות התקיפה האכזרית, בטענה 'שלא יהרס השם של המשפחה' בחרו ההורים שלא להגיש עד כה תלונה במשטרה, יש הטוענים גם הדבר מגיע לאחר עיצה ובהוראה של רבנים בעיר, מה שיוצר מצב בו התוקף המסוכן מסתובב חופשי ברחבי העיר כשהוא יכול לתקוף בכל רגע נתון ילד או ילדה נוספים.

המשטרה, שקבלה את המידע על התקיפה הקשה, פתחה בחקירה אך נבלמה בקיר שתיקה של התושבים והעסקנים בעיר שלא מעבירים מידע למשטרה, מה שמונע את העמקת חקירת מקרה התקיפה הקשה.

מתנכלים למי שמעז להתלונן

אחת מתושבות העיר אמרה היום ל'חדשות 2': "שומעים פה מקרה אחרי מקרה של ילדים שעוברים התעללות, יש פה חוסר שליטה על הנושא הזה ואין טיפול, אני מפחדת על הילדים שלי. זה יכול לקרות פה לכל ילד שנמצא ברחוב. יש פחד בשכונה".

"ברגע שסיפור כזה מגיע לרבני המקום, הם טוענים שיטפלו במקרה. אבל אז השם של המתלונן מופץ ברחוב והקהילות מתנכלות לאותה משפחה. אנשים שואלים את המתלוננים איך העזו לעשות כזה דבר. הם מנסים לשמור על עיר נקייה".

למרבה הצער, לא מדובר רק במקרה אחד, על פי הידוע כעת מתנהלות מספר חקירות של משטרת ישראל כנגד תוקפים אלימים ואכזרים נוספים בעיר.

כבר ביום חמישי הקרוב יוגש כתב אישום נגד חשוד (חרדי) שיואשם בתקיפה אכזרית וקשה של 18 ילדות, בניהם שתיים מבנותיו.

בנוסף, במשטרה מתנהלת חקירה נוספת נגד חשוד בתקיפת אכזרית וקשה של ילד חרדי בן 5.

תושב 'מודיעין עילית' סיפר ל'כיכר השבת': "מפחיד להתגורר ב'מודיעין עילית', אתה לא יכול לדעת אם הבת שלך תותקף בדרך לגן או למכולת, יש כאן תוקף אכזרי שמסתובב פה חופשי ולעסקנים זה לא איכפת"

"מה שחשוב להם זה שיהיה שקט ושלא ידברו על זה, מודיעין עילית הפכה לעיר 'סדום' עבור ילדים וילדות בעיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר