"סדום ועמורה"

אימה במודיעין עילית: כ-60 מקרי תקיפות ילדים בשנה

הסיפור המזעזע בעיר מודיעין עילית שנחשף אתמול לפיו ילדה בת 5 הותקפה באכזריות במשך זמן ארוך כשהייתה בדרכה לגן, חושף נתונים מזעזעים בנושא. מיקי מילר, מנהלת שירותי הרווחה בעיר, חשפה הבוקר כי מדי שנה מתבצעים לפחות 60 מקרים של פגיעה אכזרית וקשה בילדים (חדשות חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לנאמר (צילום: shutterstock)

תקיפת הילדה בת ה-5 בדרכה לגן לפני כשבועיים בעיר מודיעין עילית, הציף מחדש את הנושא החמור של תקיפות ילדים בכלל והשתקת הנושא ואי הגשת תלונות במשטרה בפרט.

מיקי מילר, מנהלת שירותי הרווחה בעיר, חשפה הבוקר (שלישי) בתוכנית 'מה בוער' עם רזי ברקאי ב'גלי צה"ל' כי מדי שנה מתבצעים לפחות 60 מקרים של פגיעה אכזרית וקשה בילדים.

בפרשנות שניתנה לנתון המזעזע הזה צויין כי אלו רק מקרים שמדווחים לאגף הרווחה ומטופלים, כאשר לכאורה קיימים מקרים רבים אחרים שמושתקים בצורה כזו או אחרת ולא מטופלים.

תושב העיר, שהתראיין תחת שם בדוי טען כי "אני יודע על מקרי הטרדות של ילדים שהושתקו בלחץ הרבנים. כולם כאן בקהילה חוששים מנידוי. הכול מושתק ומוסתר. אני מפחד. זה סדום ועמורה כאן".

מיקי מילר טענה במהלך הראיון כי רב העיר מאיר קסלר מעודד במקרים של תקיפת ילדים הגשת תלונה במשטרה, כך שהאשמות כאילו והוא דואג להשתיק סיפורים דומים אינן נכונות. מנגד טען תושב העיר כי הרב קסלר הוא זה שמשתיק את הסיפורים הקשים. עוזרו של הרב קסלר מסר בתגובה כי רק מיקי מילר מוסמכת לדבר בשם הרב, כאשר הוא נסמך על מה שאמרה, כי הרב קסלר כן מעודד הגשת תלונה במשטרה.

ב'גלי צה"ל' דווח כי למשטרה יש קצה חוט בפרשה החמורה של תקיפת הילדה, והיא צפוייה להוציא צו מבית המשפט שיאפשר לה לקבל פרטים מבית החולים הפרטי בבני-ברק בו טופלה הילדה תחת חיסיון.

ברשת ב' של 'קול ישראל' דווח כי עד כה חקרה משטרת ש"י שבעה בני אדם בפרשת תקיפת בת ה-5 במודיעין עילית, בהם אנשי חינוך ועובד סוציאלי.

הנחקרים הוזהרו כי במידה ויש בידם פרטים על מקרה התקיפה ואינם מעבירים את המידע למשטרה הם יואשמו בעבירה של שיבוש הליכי חקירה.

יצוין כי בעיר 'מודיעין עילית' יש מספר ארועים חמורים וקשים נוספים שהגיעו לידי המשטרה, בין היתר ביום חמישי הקרוב יוגש כתב אישום חמור נגד תושב העיר שחשוד בתקיפה אכזרית של 18 ילדות, בהן שתיים מבנותיו.

עוד אירוע שנחקר במשטרה ואף נעצר בו חשוד במעשה הוא אירוע של תקיפה אכזרית של ילד בן חמש, גם זה בעיר מודיעין עילית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר