התקיפה במודיעין עילית - לא היתה?

מפקחת שדיווחה על אירוע התקיפה: "בדיתי הסיפור"

חשד: סיפור התקיפה המזעזע בישוב החרדי מודיעין עילית הומצא על ידי אחת ממפקחות רשת הגנים בעיר. "ניפחתי אמרתי ובדיתי את הסיפור שבעצם ספציפית במקום - לא היה" לדבריה, עשתה את המעשה בכדי "לזעזע את אמות הסיפים". במשטרה חוששים שהאישה נמצאת תחת לחץ מגורם חיצוני (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

התפתחות בפרשה שמטלטלת את מודיעין עילית: המפקחת שדיווחה על אירוע התקיפה האכזרי שבוצע לכאורה במודיעין עילית, טוענת כי מדובר בסיפור שהומצא על ידה ולא היה באמת.

עורכי דינה של המפקחת מבקשים מהמשטרה לשחרר אותה בשל מצבה הנפשי, לעומת זאת, במשטרה מבקשים לחקור את המפקחת ולשמוע ממנה אם אכן היא זאת שבדתה את הסיפור מפרי דמיונה.

בשיחה שקיימה הערב עם ערוץ 2 אמרה: "ניפחתי ואמרתי ובדיתי את הסיפור שבעצם ספציפית במקום לא היה, לא חשבתי שזה יגיע למימדים כאלה, סיפרתי אותו למערכת כי היתה לי מטרה שיזעזעו את אמות הסיפים".

את המעשה היא עשתה לדבריה: "בתום לב, מכאב פנימי, סיפרתי שהגיעה ילדה לגן בוכיה והיסטרית לאור פגיעה שכנראה נפגעה, אני שומעת ונחשפת לכל כך הרבה פגיעות, לא נענתי כשפניתי, וידעתי שאם לא אעשה צעד שיזעזע את העולם דברים לא יעשו".

אולם, למרבה ההפתעה, בסיומה של השיחה, אמרה האישה שוב שנדרה נדר לפיו לא תדבר על אירוע התקיפה.

קראו גם:

•אימה: 60 תקיפות במודיעין עילית בשנה

במשטרה מדגישים, כי למרות דברי המפקחת והצהרות עורכי דינה, דבר לא השתנה בחקירה, וכי יתכן שכפי ששיקרה עד היום היא תמשיך לשקר.

כזכור, הסיפור החל כאשר לפני כשבועיים הגיעה המפקחת לישיבה עם מפקחים ומפקחות נוספות, שם סיפרה על הארוע החמור והקשה, וטענה כי היא גם יצרה קשר עם אימה של הילדה ועם גורמת במשרד הרווחה.

אך כאמור, הערב מתברר כי ככל הנראה לא היו דברים מעולם והמפקחת היא זו שבדתה את הסיפור מליבה.

עם זאת צריך לציין, כי בימים האחרונים עולות טענות רבות של תושבי העיר לפיהם ישנם מקרי תקיפה רבים של קטינים, בהם הורים לא מגישים תלונה במשטרה ולא ניגשים לשרותי הרווחה. בנוסף, השבוע דווח ב'גלי צה"ל' כי מידי שנה מותקפים כ-60 ילדים בעיר מודיעין עילית.

עוד יצויין, כי הרבנים בעיר מכחישים את הטענות שסיפורים קשים מעין אלו מושתקים, לדבריהם הם מפנים כל אבא או אמא שמגיעים אליהם מייד למשטרת ישראל ולשירותי הרווחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר