ירושלים: חרדי גרוש נעצר בחשד לתקיפת ילדים

חוקרי תחנת לב הבירה בירושלים עצרו גבר חרדי, גרוש ואב לשלושה ילדים, בחשד לתקיפה חמורה של ילדה בת 11. בחקירתו הודה החשוד במעשה ובעשרה מקרים נוספים של תקיפת ילדים בעת שהתארח בבתי משפחות חרדיות. החשוד יובא הבוקר לדיון בהארכת מעצרו (בארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

ניסיון השתקה נוסף? גבר חרדי בן 50 תושב ירושלים נעצר על-ידי המשטרה בחשד לתקיפת חמורה של ילדה בת 11, כאשר בחקירתו הודה במקרים רבים נוספים.

חוקרי תחנת לב הבירה עצרו אתמול (רביעי) בשעות הערב גבר חרדי, גרוש ואב לשלושה ילדים, בחשד לביצוע מעשה חמור ותקיפת ילדה בת 11 ממרכז הארץ.

לפי החשד, את המעשים ביצע החשוד בילדה בעת שזו התארחה אצל בני משפחתה בירושלים לפני מספר חודשים.

חוקרי המשטרה הופתעו כאשר במהלך החקירה הודה החשוד בתקיפת הילדה ובביצוע עשרה מקרי תקיפה נוספים של ילדים בבתי משפחות חרדיות אצלם התארח. בימים הקרובים תזמן המשטרה את הקורבנות למתן עדות.

עוד עולה מחקירת החשוד כי בשנה האחרונה טופל טיפול תרופתי באופן פרטי כדי למנוע הישנות מקרי תקיפה נוספים, כאשר לפי הערכת המשטרה הטיפול מומן על-ידי גורמים חרדים כדי למנוע הגשת תלונות למשטרה נגד החשוד.

בימים הקרובים תזמן המשטרה לחקירה את הגורם החרדי שמימן עבור החשוד את הטיפול, כמו גם את הרופא שרשם את הכדורים לטיפול בחשוד.

המשטרה תביא הבוקר את החשוד לבית משפט השלום בירושלים לדיון בהארכת מעצרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר