שכונת בית וגן סוערת: ינשוף מסרב לעזוב את בית הכנסת

בבית הכנסת הגר"א בשכונת בית וגן שוהה מאז פטירת הגרי"י נויבירט זצ"ל ינשוף שמסרב לעזוב את המקום. האם הוא מרמז משהו? וגם, החלום המחריד של רופא בית החולים (חרדים)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
הינשוף מעל ארון הקודש (צילום: שלומי כהן)

תעלומת הינשוף: בבית הכנסת הגר"א בשכונת בית וגן בירושלים שוהה לו מזה יומיים מעל שני לוחות הברית שמעל ארון הקודש ינשוף, אשר מסרב לעזוב את המקום, למרות ניסיונות המתפללים.

לטענת המתפללים, הינשוף נחת בבית הכנסת ביום רביעי, יום לאחר פטירתו של הגאון רבי יהושע ישעיה נויבירט זצ"ל, בעל מחבר ספר "שמירת שבת כהלכתה" ומרבני ישיבת "קול תורה".

הרב נויבירט מסר במשך עשרות שנים שיעורי הלכה רבים בבית הכנסת, והעובדה כי הינשוף בחר להתמקם בבית-הכנסת וסירב לעזוב את המקום, עורר סערה בקרב המתפללים ותושבי השכונה המבכים את פטירת הגרי"י נויבירט.

המתפללים ניסו שוב ושוב להעיף את הינשוף מהמקום, אך ללא הועיל. בשעות הלילה, שעותיו של הינשוף, הוא בחר להתמקם בעזרת הנשים, כאשר אך מפציע הבוקר הוא שב למקומו מעל ארון הקודש.

המודעה שנתלתה בבית הכנסת נטען כי יש רמז בעצם העובדה שמדובר בינשוף, מאחר וראשי התיבות של ינשוף הוא - י - יהושע ישעיה, נ - נויבירט, ש - שמירת שבת כהלכתה, וף - 86, גיל פטירתו.

עוד נטען במודעה בהקשר לפסוק "עלה מות בחלונינו" בעקבות פטירתו של הרב נויבירט כי "ינשוף" בגימטריה - 446, ו"מות" בגימרטיה - 446.

מפרסם המודעה מסיק מכך שיש להתחזק בשמירת השבת וקבלתה 40 דקות קודם השקיעה, כפי שעורר הרב עזריאל אויערבך בהספדו במסע הלוויה.

ואולי, אולי המסר בכל הסיפור הזה הוא מה שהגיב אחד המתפללים על המודעה: "לא תנחשו".

בתוך כך, סיפור נוסף מסעיר את השכונה החרדית. לפי הדיווח ב'קו החשיפות', אחד הרופאים המטפלים ברב נויבירט בבית-החולים "שערי צדק", סיפר על חולם מחריד.

לפי הדיווח, הרופא סיפר כי במהלך הלילה, כשלוש שעות בלבד לפני שהרב נויבירט נפטר, בעודו נם את שנתו הוא חולם כי הוא מטפל ברב נויבירט, ברגל ימין וברגל שמאל, אלא שאז מגיע נחש, המכיש את הרב והורס את הטיפול.

לאחר כשלוש שעות התעורר הרופא לצלול הטלפון בו התבשר על הידרדרות החמורה במצבו של הרב נויבירט עד אשר יצאה נשמתו.

הינשוף בבית הכנסת
המודעה בבית הכנסת. (חדשות בזמן אמת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר