הממשיכים: בני הרב נויבירט ימלאו את מקומו כראשי ישיבות

ממשיכי דרכו: הרב ברוך נויבירט, בנו של הגר"י נויבירט, מונה לתפקיד ראש ישיבת 'נתיבות חכמה'. ובכך ייחל למלאות את מקומו של אביו. הכתרתו של בן נוסף תתקיים מחר, בנים והחתנים נוספים ימונו בימים הקרובים כאחראים במסגרת 'שחיטת נויבירט' המפורסמת (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב יהושע נויבירט (צילום: באדיבות אייזיק כץ)

ממשיכי דרכו בקודש: בישיבת נתיבות חכמה בראשות הגאון רבי דניאל קלמן וולפסון בירושלים נערך הערב (שני) מעמד ההכתרה של בנו של הגר"י נויבירט זצ״ל הרב ברוך נויבירט לראש הישיבה.

הרב נויבירט הבן, ייכהן לצד הרב וולפסון בתפקיד ראש הישיבה.

כזכור, הרב נויבירט זצל כיהן כראש ישיבה במקום, ומסר שיעורי הלכה בפני התלמידים. כעת, בנו שכיהן עד עתה כמגיד שיעור בישיבת פני שמואל ימלא את מקומו וימסור שיעורים בסוגיות הנלמדות בישיבה.

בתוך כך, גם בישיבה הגדולה ישיבת 'חכמת שלמה', יתקיים מחר בערב מעמד ההכתרה של בנו השני של הגר"י נויבירט זצ״ל, הרב שמחה נויבירט - לראש ישיבה נוסף יחד עם הרב בנימין דרייפוס.

הרב נויבירט זצ"ל (צילום: באדיבות אייזיק כץ)

בנוסף, הבן הרב עקיבא נויבירט, ימונה כאחראי על הוצאת חלק ב' של הספר שמירת שבת כהלכתה במהדורה החדשה, הספר רב התפוצה בזכותו התפרסם אביו הגאון זצ״ל.

הרב אהרון נויבירט, בן נוסף של הגר"י נויבירט זצ"ל, ימונה כאחראי על התלמוד תורה שהיה בנשיאות האב. שאר הילדים והחתנים ימונו כאחראים במסגרת 'שחיטת נויבירט' המפורסמת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר