שכונת קריית יובל בי-ם: הושחתו מודעות עם שמו של הגר"י נויבירט זצ"ל

תג מחיר חילוני? לאחר נסיונות הפרובוקציה השונות, המגיעות כחלק מהמאבק על אופיה של שכונת קריית יובל, רוסס לאחרונה גרפיטי על מודעות עם שמו של הרב נויבירט זצ"ל (חרדים)

יוסף פאר | כיכר השבת |
המודעה שהושחתה (צילום: מיכה, המייל האדום)

הקרע בין חילונים וחרדים בירושלים: מודעות שנשאו את שמו של הגאון רבי יהשע נויבירט זצ"ל שנפטר לפני מספר שבועות, ופורסמו בשכונת 'קריית יובל' הושחתו על ידי אלמונים.

בקרב תושבים חרדים המתגוררים בסמוך טוענים כי מאחורי ההשחתה עומדים פעילים למען 'חילון' השכונה, שעינם צרה בגידול במספר המשפחות החרדיות המתגוררות בשכונה.

יצויין, כי אירועים במהלכם מושחתות מודעות בשל ויכוח אידיאולוגי, עוררו סערה בעבר, לרוב כאשר היה מדובר במודעות בהם הופיעו נשים והושחתו על ידי קיצוניים, הגיעה הודעות גינוי גם מאישי ציבור.

כרגע, לא ברור האם אישי ציבור ייגנו את השחתת המודעות שנשאו את שמו של הגר"י נויבירט זצ"ל, ככה"נ לאור מניעים אנטי חרדיים.

יוזכר, כי זו לא עדות הראשונה בשבועות האחרונות להתלהטות הרוחות בשכונה הירושלמית, לפני מספר שבועות הכריזו גורמים הפועלים במאבק נגד התחרדות השכונה, על כוונתם לקיים ריקודי רחוב מעורבים כשמטרתם הסמויה היא להרחיק תושבים חרדיים מהשכונה.

בנוסף הבהירו הפעילים כי בכוונתם להקרין סרטים בפומבי בשכונה במהלך יום השבת, כשהמטרה ברורה: לנסות ולגרום לאי נוחות לתושבים החרדיים בשכונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר