נתניהו ליו"ר המטה החרדי בליכוד: "מפלגות סקטוריאליות מחלישות את מדינת ישראל"

ראש הממשלה בנימין נתניהו, פנה אמש בצעד חריג ליו"ר המטה החרדי בליכוד, ובירך על בחירתו לחבר נשיאות המפלגה: "אתם עושים פעילות חשובה, שאני תומך בה ומחזק אותה. מפלגות סקטוריאליות מחלישות את מדינת ישראל. הליכוד צריך להיות הבית של כולם". נתניהו התייחס למשבר הגיוס ואמר: "לא ניגרר לפינות קיצוניות ונשמור על אחדות העם" (חדשות, חרדים)

יוסף פאר | כיכר השבת |
נתניהו בשיחה עם וידר, אמש (צילום: באדיבות המטה החרדי בליכוד)

נתניהו מעודד הגירת חרדים למפלגות הגדולות: ראש הממשלה בנימין נתניהו, שוחח אמש (שלישי) עם יו"ר המטה החרדי בליכוד יעקב וידר במהלך כנס מפלגתי באור יהודה, ובירך על בחירתו לחבר נשיאות המפלגה.

ראש הממשלה התייחס לפעילות המטה החרדי בתנועת הליכוד, ואמר: "אתם עושים פעילות חשובה ביותר שאני תומך בה ומחזק אותה".

על המפלגות החרדיות אמר נתניהו: "מפלגות סקטוריאליות מחלישות את מדינת ישראל. הליכוד צריך להיות הבית של כולם".

במהלך השיחה עם וידר, התייחס ראש הממשלה לחשש מקרע בעם בעקבות חוק הגיוס שצפוי להיות מוגש בתקופה הקרובה, ואמר: "הליכוד היא מפלגה אחראית. לא ניגרר לפינות קיצוניות ונשמור על אחדות העם".

נתניהו התייחס גם לבחירות ברשויות המקומיות, ואמר: "חשוב שנכניס כמה שיותר צעירים ברשויות המקומיות. שיתוף הפעולה בין נציגי הליכוד המקומיים, שעוסקים בבעיות ובמצוקות של האזרח הקטן, לנבחרי הליכוד בכנסת ובממשלה הוא בסיס הקיום וההצלחה של הליכוד".

כזכור, בשבוע שעבר, נבחר וידר לכהן כחבר בנשיאות מפלגת הליכוד, והפתיע רבים במפלגה. בשיחה ל'כיכר השבת' יום למחרת הבחירות אמר וידר, כי הוא שמח מאוד על הבחירה וכי מדובר בדבר חשוב. "הצלחנו לשכנע את חברי המרכז שיבחרו בנו ואני חושב שמדובר בתהליך חיובי. אני חושב שאני אהיה פתח לחרדים נוספים שישתלבו בליכוד בעקבותיי".

"יש כיום בתנועת השלטון אנשים מכל המגזרים והעדות, וכך חשוב שיהיה".

וירד סיפר על פעילותיו למען הציבור כדתי והחרדי והוסיף כי הוא מקבל תמיכה רבה מחרדים רבים.

"אני רוצה לקדם מאוד את כל הנושא של הצעירים" אמר וידר "ולפתוח את הליכוד לכל הקהל, כיום הליכוד סגור, ומתעסקים בו בעיקר גופים לא רצויים דוגמת ההסתדרות, אני רוצה שהוא יהיה פתוח לכלל הציבור, אני מדבר גם על הציבור החרדי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר