הפתעה: רחלי איבנבוים שובצה במקום השלישי של 'הבית היהודי' בי-ם

הבחירות לרשויות: רחלי איבנבוים, חרדית מי-ם ומנכ"לית 'מאיר פנים', שובצה במקום השלישי ברשימה הבית היהודי בעיר. איבנבוים: "מצפה בהתרגשות לשרת את הציבור" (ברנז'ה,חדשות)

ניסים פרץ | כיכר השבת |
רחלי איבנבוים, חרדית ברשימה סרוגה (צילום: יח"צ)

חרדית ממאה שערים במפלגה הסרוגה: בסיעה המקומית של 'הבית היהודי' בעיריית י-ם, אושרו היום המקומות הראשונים ברשימה. למרבה ההפתעה, במקום השלישי שובצה אישה חרדית.

מדובר ברחלי איבנבוים, אישה חרדית בת 28, תושבת שכונת 'מאה שערים' בעיר המשמשת כמנכ"לית ארגון "מאיר פנים" - כח לתת", ופעילה במיזמים שונים למען קידום נשים חרדיות בתחום התעסוקה.

איבנבוים אמרה לאחר בחירתה למקום השלישי ברשימה: "כבר במשך הרבה שנים אני משרתת את הציבור במשרות כאלה ואחרות, אם במאיר פנים או בפורומים אחרים - כחברה של פורום צעירים ביד הנשיא וכחברה משקיפה בוועדה למעמד האשה, ובלא מעט פורומים נוספים. אני מצפה בהתרגשות לשרת את הציבור בעיריית ירושלים"

יו"ר הבית היהודי בי-ם דב קלמנוביץ, עם יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט (צילום: יח"צ)

במקום השני ברשימה שובץ עו"ד הרצל יחזקאל, ובמקום הרביעי רז קיל במשבצת הנציג צעיר. למקום הראשון ולתפקיד יו"ר הרשימה נבחר כבר בעבר דב קלמנוביץ'.

הרשימה אושרה לאחר הסכמה אליה הגיעו יו"ר הבית היהודי בירושלים, יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט והשר אורי אריאל.

בנוסף לאישור הרשימה, הסיעה מינתה צוות במטרה להגיע להידברות עם פעילים בסניף ירושלים. יצוין כי הסמכות העליונה בעניין הכרעת הרשימה היא הסיעה, ולפיכך הדבר הובא לאישורה.

יו"ר הבית היהודי בירושלים, דב קלמנוביץ', בירך על הרשימה. "אנחנו מביאים לירושלים רשימה מגוונת, שתפנה לדתיים, לחילונים ולחרדים, לגברים ונשים, עם תשומת לב מיוחדת לצעירים", אמר. "זאת רשימה עם גאווה לאומית ועם חיבור חזק גם לירושלים וגם לתושבים שלה. יחד אנחנו נמשיך את ההצלחה של הבית היהודי בבחירות לכנסת גם בירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר