דרישה: לחקור חשדות לאיומים על רחל איבנבוים

התנועה לאיכות השלטון דורשת לחקור את החשדות לאיומים נגד רחלי איבנבוים, בגינם הסירה את מועמדותה למועצת העיר ירושלים. ח"כ רות קלדרון: "אמשיך להילחם" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
רחלי איבנבוים (צילום: יח"צ)

בדרך לחקירה? ימים ספורים לאחר שרחלי איבנבוים פרשה מהמרוץ למועצת עיריית ירושלים, שם התמודדה במסגרת רשימת "הבית היהודי", לאחר שלטענתה ספגה איומים מגורמים חרדים, מגיעה הדרישה לחקור זאת.

התנועה לאיכות השלטון פנתה היום (שני) למפכ"ל המשטרה רב-ניצב יוחנן דנינו, לשר הכלכלה והדתות נפתלי בנט ולמפקח הארצי על הבחירות יוסף ברון בדרישה לטפל בחשדות לאיומים, כנגד רחל איבנבוים ובני משפחתה.

בתנועה לאיכות השלטון מציינים כי איבנבוים הסירה את מעומדותה בשל האיומים, ודורשים שהבדיקה תכלול חקירה פלילית, גינוי פעולות אלו ופעולות הסברה.

בתוך כך, ח"כ רות קלדרון (יש עתיד) התייחסה לנושא בדף הפייסבוק שלה וכתבה: "מתברר כי גם בשנת 2013 לא כל אישה שחפצה להיכנס לעולם הפוליטי ולהוביל שינוי חברתי יכולה לממש את רצונה".

"בשבועות האחרונים אנו שומעים, למרבה הצער, על נשים מוכשרות ביותר שנאלצו לוותר על חלומן להצטרף לפוליטיקה בשל איומים שקיבלו מסביבתן", כותבת קלדרון, וכדרכה מצטטת מהתלמוד כי "נזכור את ברוריה אשתו של רבי מאיר, תלמידת חכמים שנפלה קורבן לקושי של הגברים לקבל את עוצמתה ואת רבי מאיר בעלה שלא ידע לכבד את כוחה, הכשיל את אשתו והחריב את ביתו עד שנאלץ לערוק מחמת הבושה".

"העולם הפוליטי והמרחב הציבורי זקוקים לאותן נשים חולמות ומעוררות השראה. אמשיך להילחם על כך שנשים יוכלו לקחת חלק אקטיבי ומרכזי בחברה הישראלית מבלי כל חשש ופחד" סיימה קלדרון את דבריה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר