רחלי איבנבוים נגד התנועה לאיכות השלטון: גורמים לי נזק נוסף

בקשת התנועה לאיכות השלטון לפתוח בחקירה נגד המאיימים על רחלי איבנבוים שנערכה לרוץ במסגרת 'הבית היהודי', מביאה לתגובה מפתיעה מצידה של איבנבוים: "התלונה הזו גורמת לי נזק" (חרדים)

ניסים פרץ | כיכר השבת |
רחלי איבנבוים (צילום: יח"צ)

פרשת האיומים על רחלי איבנבוים: בקשת התנועה לאיכות השלטון לפתוח בחקירה נגד המאיימים, מביאה לתגובה מפתיעה מצידה של איבנבוים, שטוענת כי הבקשה גורמת לה נזק נוסף.

כזכור, התנועה לאיכות השלטון פנתה הבוקר (שני) למפכ"ל המשטרה רב-ניצב יוחנן דנינו, לשר הכלכלה והדתות נפתלי בנט ולמפקח הארצי על הבחירות יוסף ברון בדרישה לטפל בחשדות לאיומים, כנגד רחל איבנבוים ובני משפחתה.

בתנועה לאיכות השלטון מציינים כי איבנבוים הסירה את מועמדותה בשל האיומים, ודורשים שהבדיקה תכלול חקירה פלילית, גינוי פעולות אלו ופעולות הסברה.

הערב, פרסמה איבנבוים פוסט בחשבון הפייסבוק הפרטי שלה, בו התקוממה על הבקשה. את הפוסט, כתבה ממקום חופשתה בשוויץ.

"המשפחה הקטנה שלי נרגעת לה בשוויץ. אני מופקדת על המפות, האווירה והמצלמה, ואז פתאום משום מקום, בכמה דקות של wifi מתחילות לזרום לכיווני המוני הודעות ומיילים שנוגעים בתלונה משטרתית שהוגשה ע"י התנועה לאיכות השלטון ועוסקת בשכשוך האחרון הכושל שלי בביצה הפוליטית".

"מה זה?" כתבה איבנבוים, "מי שמם להגיש תלונה בשמי?! בלי לטרוח לשאול, להתייעץ או ליידע".

"מאות אנשים הצליחו למצוא אותי בקלות יתירה בימים האחרונים ודווקא אבירי טוהר המידות שכחו מהי התנהלות תקינה מינימלית".

"לא אעסוק באיכותה של פניה רשמית שכל פרטיה ניזונים רק משמעות תקשורתיות כאלו ואחרות. לא אתעכב על הנמהרות וחוסר הרגישות, לסבירות שהתלונה הזו גורמת לי נזק נוסף. בינינו, נראה לי שלפחות לשבוע הקרוב כבר שילמתי את מכסת ה"שעיר לעזעזל" שמחויבת לה".

"כל הפסטיבל הזה לא לרצוני ובוודאי לא לטובתי. יש מי שרוצה לעשות טוב? בואו ונעשה את זה יחד, כמו שצריך" כתבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר