יאיר לפיד לצעירים החרדים: "רוצים הנחה על הדירה? תתגייסו לצבא"

בשל הטענות על אפליה בתוכנית דירות ללא מע"מ שלו כתב יאיר לפיד לצעירים החרדים: "בניגוד להשמצות התוכנית לכולם גם לכם , אתם רק צריכים להתגייס לצה"ל" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
צביעות, השר יאיר לפיד (צילום: פלאש 90)

יו"ר 'יש עתיד' ושר האוצר יאיר לפיד התייחס הבוקר (חמישי) לתקנה החדשה לביטול המע"מ לרוכשי הדירות החדשות, ועל הדרת החרדים מהקלה: "שמח מאוד לתת את ההקלה המשמעותית הזו גם לכם. כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לקבל אותה זה להתגייס לצה"ל או לשירות האזרחי".

"הורדת המע"מ על דירות חדשות היא לא מטרה, היא כלי" כתב לפיד בעמוד הפייסבוק שלו: "המטרה היתה ונשארה אחת: להוריד את מחירי הדיור".

לפיד הוסיף וכתב: "יש כלכלנים, פוליטיקאים ובעלי אינטרסים שמתנגדים להורדת המע"מ. זה בסדר גמור, כי הורדת המע"מ לא מיועדת לכלכלנים, לפוליטיקאים ולבעלי אינטרסים.

"היא מיועדת לצעירים ממעמד הביניים, ששירתו בצבא, עובדים קשה, מגדלים את ילדיהם באהבה ולא מצליחים לגמור את החודש".

לפיד נסה לגרור גם קולות בקלפי כשכתב: "השבוע הם קיבלו בפעם הראשונה סיבה להאמין שיוכלו להרשות לעצמם לקנות דירה.

"הצעירים האלה יודעים עכשיו שהתכוונו לכל מילה כשאמרנו שבניגוד לעבר המדינה מוכנה היום להפסיד מיליארדי שקלים כדי להוריד את מחירי הדיור".

בסיום דבריו, התייחס לפיד לצעירים החרדים שהודרו מהתוכנית שלו, ובצביעות וציניות כתב: "ולצעירים החרדים שקוראים אותנו כאן אני רוצה לומר: בניגוד לכל ההשמצות התוכנית בהחלט כוללת גם אתכם, ונשמח מאוד לתת את ההקלה המשמעותית הזו גם לכם. כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לקבל אותה זה להתגייס לצה"ל או לשירות האזרחי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר