בשורת השחרור מהשעבוד ומעבודת הפרך / אריה דרעי

משה רבינו מבשר לבני ישראל את בשורת השחרור מהשעבוד ומעבודת הפרך והם מצידם לא מוצאים פנאי אפילו להקשיב, הם עסוקים בצרות היומיום, בעבודה הקשה, בצורך לדאוג לביתם ולמשפחתם, עד כדי כך שהם אינם מבחינים שבאופק יש יציאה מאפילה לאור גדול (טור אישי)

אריה דרעי | כיכר השבת |
כותב השורות אריה דרעי (סטודיו דוד זר)

וַיְדַבֵּר מֹשֶׁה כֵּן, אֶל-בְּנֵי יִשְׂרָאֵל; וְלֹא שָׁמְעוּ, אֶל-מֹשֶׁה, מִקֹּצֶר רוּחַ, וּמֵעֲבֹדָה קָשָׁה.

משה רבינו מבשר לבני ישראל את בשורת השחרור מהשעבוד ומעבודת הפרך והם מצידם לא מוצאים פנאי אפילו להקשיב, הם עסוקים בצרות היומיום, בעבודה הקשה, בצורך לדאוג לביתם ולמשפחתם, עד כדי כך שהם אינם מבחינים שבאופק יש יציאה מאפילה לאור גדול.

אמש, קיימנו בתנועת ש"ס את כנס פתיחת מערכת הבחירות, הבאנו בשורה חברתית לכל ה׳שקופים׳ בחברה הישראלית, לכל אלה שנאלצים להרוויח בקושי את לחמם בעמל וביזע רב, כל אלה שמדינת ישראל מתייחסת אלהם כחוטבי העצים ושואבי המים שלה. אמרנו להם: אתם לא שקופים יותר, המהפיכה חוזרת. לא ניתן יותר שישכחו אתכם, באנו לשנות, ואנחנו נשנה!!

רק דבר אחד אנחנו מבקשים, היו קשובים לבשורה שאנחנו מביאים, עזרו לנו לעזור לכם, אל תהיו כמו בני ישראל תחת השעבוד במצרים שלא שמעו את בשורת השינוי של משה מקוצר רוח ומעבודה קשה, לא נהיה שקופים יותר. אם נתגייס כולנו יחד נביא את השינוי.

המהפיכה חוזרת! יחד נעשה ונצליח, יחד ננצח! שבת שלום!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר