גיבור דו"ח המבקר

בנט עוקץ את נתניהו: "אין טעם להיאבק בלקחי המבקר"

"למשפחות השכולות חשוב לומר: נפילת בניכן לא היתה לשווא", אומר בנט שממליץ לכולם - גם לנתניהו - לא להיאבק בלקחי הדו"ח שמותח ביקורת חריפה על רוה"מ (פוליטי, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נתניהו ובנט. ארכיון (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

בהתייחסות ראשונה של שר החינוך נפתלי בנט לדו"ח מבקר המדינה שפורסם היום על מבצע צוק איתן, נאמר: "נעשו טעויות לא מעטות ויש לתקן אותן. דו״ח המבקר מציג לנו מפת דרכים לתיקון ולשיפור עבודת הקבינט. אל לנו להיאבק בלקחים, אלא ליישם אותם באחריות ובנחישות".

בנט הוסיף, כי "הפעולה להשמדת המנהרות במבצע צוק איתן מנעה פיגוע אסטרטגי רב-זירתי מעשרות מנהרות בו-זמנית כנגד תושבי עוטף עזה ודרום הארץ. למשפחות השכולות חשוב לומר - נפילת בניכן לא היתה לשווא".

קודם לכן תקף ראש הממשלה בנימין נתניהו בבוטות את הדו"ח: "בניגוד למבקר, אני מגבה את מפקדי ולוחמי צה״ל, על ההצלחה הגדולה במבצע 'צוק איתן'. הלקחים המשמעותיים והאמיתיים ממבצע ״צוק איתן״ כבר מיושמים בפועל - ביסודיות, באחריות ובשקט. לקחים אלו אינם מופיעים בדו״ח המבקר".

זמן מה לאחר פרסום הדו"ח כתב בנט, כי זהו "יום לא קל, המחייב אחריות ורגישות. אלמד את המצב לעומקו ואגיב בהמשך", והיה אכן ברור לכל כי מי שנחשב לגיבור החיובי של הדו"ח המדובר לא יסתפק במשפט לקוני ומתחייב.

כזכור, בדו"ח מציין השופט בדימוס יוסף שפירא, מבקר המדינה, כי רק בנט דרש תוכנית להשמדת המנהרות - בשונה מנתניהו המצויין שוב ושוב לרעה כמי שמסמס דיונים מהותיים בקבינט אודות איום המנהרות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר