תיק דרעי

שלמה בניזרי: "דרעי וש"ס הוחזקו מהגרון"

הרב שלמה בניזרי התייחס, בריאיון באולפן 'כיכר השבת', להסדר המתגבש בין יו"ר ש"ס, אריה דרעי, ליועמ"ש, אביחי מנדלבליט, ותקף את עינוי הדין שנמשך שש וחצי שנים (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

הרב שלמה בניזרי התייחס, בריאיון באולפן 'כיכר השבת', להסדר המתגבש בין יו"ר ש"ס, אריה דרעי, ליועמ"ש, אביחי מנדלבליט, ותקף את עינוי הדין שנמשך שש וחצי שנים. הריאיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

בניזרי ביקש להדגיש שהימים הקשים הם הימים שקודם ההכרעה, מה שדרעי עבר שש וחצי שנים: "זה נורא. אנשים חושבים שהעונש הכי קשה של הנאשם זה להיות בבית הסוהר, זאת הטעות הגדולה ביותר. מהרגע שפורסם החשד הראשון בעיתונות, בפרט שאתה איש ציבור, מתחיל הגיהנם הגדול.

"אין לך יום ולא לילה. אתה מצטייר כאדם הכי מושחת. אתה בחרדות, קשה לך לאכול ולשתות, אין לך שמחת חיים. הבית סוהר אתה לפחות יודע שיש תאריך וחוזר לחיים הנורמליים. הספקות זה הדבר שאוכל את האדם".

אתה חושב שדרעי וש"ס הוחזקו מהגרון כל השנים הללו?

"אתה נהיה זהיר ביותר. אתה לא רוצה לפגוע בא אחד מהמערכות. בהתבטאויות של דרעי -בוודאי. בניהול התנועה - אני לא מאמין, הוא אדם חזק".

בניזרי תקף את מערכת אכיפת החוק: "מי יחזיר לו את כל השנים האלה, 'אי דיווח מס', כאשר ציירו אותו כ'אל קפונה' במשך השנים הללו.

"ברגע שהפרקליטות והמשטרה הגישו המלצות, או שהשוטרים מטומטמים שהגישו דברים כאלו חמורים, והיועמ"ש אומר שאפילו עכבר לא הוליד. או שהמטרה שלהם הייתה לחפש מראש את אריה דרעי ולסמוך על היועמ"ש שיאמץ את הדברים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר