"הייתי רעב ועייף"

פרסום ראשון: נעצר חשוד שאיים לשרוף את המקובל הגאון רבי דב קוק

המשטרה עצרה חשוד, שאיים על המקובל הגאון רבי דב קוק, שישרוף אותו יחד עם כל הטליתות שלו | בחקירתו במשטרה הודה במעשה וטען, שזה היה בגלל שחיפש מקום לישון ולאכול (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
המקובל הגר"ד קוק (צילום: נתי אמרגי)

פרסום ראשון: משטרת ישראל עצרה אתמול (רביעי) חשוד, שאיים על המקובל מטבריה הגאון רבי דב קוק, שישרוף אותו, המשטרה ביקשה הארכת מעצר אך השופט דחה זאת.

לאחר שנעצר אתמול, הבוקר הגיע החשוד לבית משפט השלום בטבריה, כאשר המשטרה דרשה להאריך את מעצרו.

בפתח הדיון אמר נציג המשטרה שהחשוד שוחרר לפני כ-10 ימים ממעצר, בהחלטת בית משפט שלא להיכנס לתחומי העיר טבריה בתיק אחר, ואתמול הוא הגיע לישיבת הרב קוק, איים על הרב שישרוף אותו ואת הטליתות שלו. בחקירתו הוא הודה כי עשה זאת רק בשל העובדה שלא היה לו מקום לישון והיה רעב".

לשאלת עורך דינו של החשוד, האם המשטרה מבקשת לחקור את הרב קוק, כדיי לשמוע את גרסתו למקרה, אמר נציג המשטרה שכן, וכן ייחקרו אלו שהיו עדים לאירוע האיום.

עוד אמר עורך דינו של החשוד: "הוא אמר שלן במערה בירושלים, הגיע לרב קוק כדי ללון במקום. אין מחלוקת להפרת התנאים ולעובדה כי הוא שהה בטבריה".

עורכת דינו של החשוד ביקשה לשחררו והשופט קיבל את בקשתה וכתב: "החשוד נעצר אתמול בישיבת הרב קוק לאחר שאיים על הנוכחים במקום. בנוסף, החשוד הפר תנאי שחרור שקבע בית המשפט במסגרת תיק אחר אשר אסרו עליו להיכנס לתחומי העיר טבריה, לאחר שעיינתי בחומר החקירה ושמעתי את טענות הצדדים שוכנעתי כי קיים חשד סביר שהחשוד עבר את העבירות המיוחסות לו בבקשה למעצר. החשוד מודה במיוחס לו. האיום חמור והחשוד כאמור הפר החלטה של בית משפט שניתנה לפני ימים ספורים בלבד, על אף האמור, ניתן בנסיבות המקרה להוסיף תנאים נוספים, לרבות הפקדה כספית כך שהחשוד יבין שהפרה נוספת תגרור אחריה סנקציות שונות, לרבות סנקציות כספיות. לכן, אני מורה על שחרורו של החשוד בתנאים מגבילים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר