אתם חייבים!

רוצים לחסוך כסף לחתונות הילדים? כך תעשו את זה נכון

חיסכון מגיל צעיר בסכומים שווים לכל נפש יכול לתת לנו בסיס כלכלי איתן לקראת נישואי הילדים • למה כדאי לחסוך? איפה חוסכים? ובאיזה אפיק משקיעים? וגם על החשיבות שבהשקעות כשרות ומפוקחות הלכתית • מומחי 'מנורה מבטחים' עושים סדר(חסכונות)

חוסכים היום, מחתנים בקלות בעתיד! (צילום: שאטרסטוק)

השמחה גדולה בנישואי הילדים, אולם אליה מתלוות דאגות כלכליות רבות. על פי הערכות של גורמי מקצוע עלות חתונה במגזר החרדי מגיעה ל-100-150 אלף שקלים. עלות זו כוללת את יום החתונה וההוצאות הנלוות ועלות הנדוניה. וכל זה עוד לפני עניין הדירה.

בשביל הוצאה כזאת יש צורך בהערכות מוקדמת.

בעזרת המומחים של מנורה מבטחים פנסיה וגמל, ננסה לעזור להגדיר יעדים כיצד לחסוך, להבין מה הצורך שלנו ולפי זה להתאים את סכום החיסכון ואת האפיק בו הוא מושקע.

מה הם מקורות המימון?

הדבר הראשון שאותו אנחנו צריכים לדעת הוא מקור המימון לחיסכון. הורים רבים מקצים את סכום קצבת הילדים שהם מקבלים מידי חודש מביטוח לאומי, כסכום לחיסכון המושקע מידי חודש. הורים אחרים מנצלים את דמי ההבראה שהם מקבלים או בונוס שנתי. גם 150-200 ₪ המושקעים מידי חודש בצורה חכמה, גדלים לחיסכון משמעותי בעתיד.

מומחי מנורה מבטחים אומרים כי בחיסכון חודשי של 200 ₪ בלבד החל מיום הלידה ועד גיל 22 (בהנחת תשואה של 4%) נוכל להגיע לסכום של 82,195 ₪

באיזה מסלול השקעה כדאי לבחור?

אחד מהפרמטרים הכי משמעותיים בחיסכון שלכם הוא מסלול ההשקעה. הניסיון מוכיח כי לטווח ארוך ההשקעה באפיקי סיכון עדיפה בהרבה על השקעה באפיקים סולידיים עם תשואה נמוכה לאורך זמן.

לבירור פרטי המסלולים הכשרים ולתיאום פגישה לחצו כאן >>

אולם במידה והחיסכון משמש לטווח הקצר או שאתם שמרנים ושונאי סיכון נכון שלא להגדיל חשיפה למוצרי השקעה עם סיכון בשוק ההון. יש גם מסלולים בטוחים ללא סיכון, אולם כאמור, התשואה נמוכה יותר.

היכן כדאי לחסוך?

ישנם מגוון רחב של מכשירי השקעה בישראל: תיק השקעות מנוהל ע"י בתי השקעות, תעודות סל, קרנות נאמנות ופיקדונות בנקאים, כמו גם פוליסות פיננסיות וגולת הכותרת קופת גמל להשקעה.

בשנים האחרונות פיקדונות בנקאיים לא תמיד נותנים תשואה על הכסף. הפתרון הוא למצוא אלטרנטיבות חוץ בנקאיות שהן בטוחות.

במנורה מבטחים ישנם מגוון מוצרים הכוללים מסלולי השקעה ייחודים תחת פיקוח כשרותי לכל המגזרים. למנורה מבטחים מגוון מסלולים בכשרות 'גלאט הון' , בד"ץ העדה החרדית ובד"ץ בית יוסף כך שכל אחד יכול להתאים את החיסכון שלו בהתאם לאופיו ולטיב הכשרות הרלוונטית עבורו.

בנוסף מנורה מבטחים הקימו צוות ייעודי לטובת ציבור החוסכים מהמגזר החרדי, צוות שבקיא בצרכים , באורחות החיים והעדפות של המגזר החרדי. זאת גם הזדמנות נהדרת לעשות סדר בכל הנושא הפנסיוני, החיסכון, כיסויים ביטוחים , גובה דמי ניהול וכיו"ב.

לבירור פרטי המסלולים הכשרים ולתיאום פגישה לחצו כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר