חיזוק בשעה קשה

האדמו"ר מבעלזא במכתב למתנדבי הרפואה: "הנגע לא יקרב באהלכם"

המתנדבים הרבים והעסקנים שפועלים בנושאים רפואיים, וכמעט כורעים בימים אלו תחת נטל המאבק בנגיף הקורונה, זוכים לברכות חמות, במכתב מיוחד של האדמו"ר מבעלזא (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: אנשיל בעק. )

האדמו"ר מבעלזא פרסם היום (שני) מכתב חיזוק מיוחד, למתנדבים הרבים ולעסקנים שפועלים בנושאים רפואיים, בימים אלו בהם כולם נאבקים בנגיף הקורונה.

את מכתבו פותח הרבי בכך שהוא רוצה לחזק את כל אותם חברי הצלה למיניהם והיועצים הרפואיים, אשר מחרפים את נפשם יומם וליל לטובת הציבור, תוך כדי ש"אוזניהם קשובות לכל לחץ ומצוקה, ולבם פתוח כפתחו של אולם".

האדמו"ר מוסיף וכותב, כי אין בפיו מספיק מילים כדי להוקיר ולהעריך את פועלם הטוב למען הכלל והפרט, "והנני להאציל עליכם ברכה כי בעל הגמולות ישלם לכם כגמולכם הטוב בכפל כפליים, וישמור צאתכם ובואכם לחיים טובים ולשלום מעתה ועד עולם, אתם ובני ביתכם, לא תאונה לכם הרעה ח"ו ונגע לא יקרב באהליכם".

הלווית נפטר מקורונה (צילום: חיים גולדברג / באדיבות המצלם)

האדמו"ר ממשיך ומביא בשם בעל ה'אוהב ישראל' הרה"ק מאפטא זיע"א, דברי אמונה וביטחון בקב"ה ובמעשיו, ומסיים בברכה כי בעזרת השם יזכו כולם לניסים גדולים כפי שאירע בימים ההם במצרים, "כפי שנכתב באחד הספרים שהקב"ה חוזר על הניסים שלו בכל דוד ודור מחדש, כך נזכה בימים הללו לברכת 'אני ה' רופאיך'".

יצוין, כי הרבי פרסם מכתב זה גם בשל המצב בארה"ב ובמקומות נוספים בעולם, שם חסידים רבים סובלים מהנגיף, ועסקני החסידות פועלים ללא הרף על מנת לסייע להם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר