"מפלצת" באורך מטר

הפתעה מלחיצה במיוחד: לטאה ענקית במחסן

עובדי מחסן לחומרי ניקוי גילו לתדהמתם לטאה ענקית באורך מטר שמסתובבת בתוך המחסן. ארגון צער בעלי חיים שהוזעק למקום גילה כי מדובר בלטאה נדירה שברחה מבעליה (מעניין)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
"מפלצת" בחצר (ארגון צער בעלי חיים)

חיות ברחובות? אחרי הקוף שנמלט בתחילת השבוע מה"כיף חי" בראשון לציון הפעם חוו זכו תושבים מן השורה ב"מפלצת" בחצר - לטאה ענקית באורך של מטר, סמוך לבניין משרדים בתל אביב.

התושבים נדהמו לגלות לטאת כוח - זוחל גדול ממדים באורך של כמטר, שהתהלכה מול עיניהם. הלטאה הענקית התגלתה במחסן בו אוחסנו חומרי ניקוי בבית הנמצא בסמוך לבניין המשרדים - זאת לאחר שהצליחה לברוח מהמקום בו היא מוחזקת ונכנסה למחסן.

מתברר כי מדובר בלטאה שמוחזקת ברישיון על ידי שכני אותו מחסן בחצר של בניין משרדים סמוך. אנשי המחסן המבוהלים הזעיקו את "צער בעלי חיים" שיבואו ללכוד את החיה הנדירה.

לאחר בירור עלה כי מדובר בלטאת כוח העונה לשם גוליבר, ככל הנראה מסוג טגו ארגנטינאי. מדובר בלטאה הניחנת ברמת אינטליגנציה גבוהה מהרגיל שאף מנסה למשוך את תשומת לבם של בני אדם עמם היא באה בקשר. מדובר בלטאת כוח אוכלת כל באורך של כמטר.

"היא החיה שאנחנו מגדלים במשרד, היא אוכלת כל - ובעיקר בשר", סיפרו הבעלים לערוץ 2. "אנחנו מגדלים אותה ברישיון, יש אולי עוד 2 או 3 אנשים בארץ שמטפלים בחיה כזו באופן פרטי. היא לא מסוכנת לבני אדם אבל מסוגלת לנשוך אם היא נבהלת".

בסופו של דבר, ולאחר הבהלה שאחזה בשכנים, הושבה לטאת הענק לבעליה. ברשות הטבע והגנים מבהירים כי מדובר במין שמותר בגידול - בדומה לזוחלים אחרים שמגודלים בבתים בישראל כמו איגואנות. באגודת צער בעלי חיים בישראל מוסרים כי אכן מדובר בחיה שמותר לגדל - אולם סבורים כי מקומה של חיית בר שכזו הוא בטבע ולא בבית פרטי או במשרד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר