רשמו ביומן: כל מה שהולך לקרות בהכתרת המלך צ'ארלס

הממלכה כמרקחה: בעוד כשלושה חודשים המלך צ'ארלס השלישי יחגוג את הכתרתו ומשפחתו פרסמה זה עתה את הלו"ז הרשמי של החגיגה וכל מה שיתרחש בה. יהיה עמוס ומעניין (מעניין)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

אובססיביים לכל מה שקשור למשפחת המלוכה? גם אנחנו. ושימו לב! בעוד כשלושה חודשים המלך צ'ארלס השלישי יחגוג את הכתרתו ב-6 במאי ומשפחתו פרסמה זה עתה את הלו"ז הרשמי של החגיגה וכל מה שעומד לקרות בו.

תאריך האירוע נחשף עוד באוקטובר, עם הצהרה שאמרה, "ארמון בקינגהאם שמח להודיע שהכתרת הוד מלכותו המלך תתקיים ב-6 במאי, 2023". אך עכשיו, אנו יודעים קצת יותר על כל המסיבות שיתקיימו באותו סוף שבוע היסטורי. פוסט חדש בחשבון האינסטגרם של משפחת המלוכה חשף כי הן יכללו קונצרט ענק, אירוע התנדבותי ועוד.

"קהילות ברחבי בריטניה יעודדו להתאחד כדי לחגוג את ההכתרה עם אירועים הכוללים ארוחות צהריים גדולות, ימי התנדבות וקונצרט בשטח טירת ווינדזור שיהיה פתוח לציבור", נכתב בו.

הטקס יתקיים במנזר ווסטמינסטר וינוהל על ידי הארכיבישוף מקנטרברי. לאחר מכן, למחרת, יכלול קונצרט מיוחד באדיבות ה-BBC וארוחות צהריים גדולות ברחבי בריטניה, כאמור. לבסוף, ביום שני, 8 במאי, יתקיים האירוע "ביג הלפ אאוט", המאחד אנשים שמתנדבים מכל רחבי חבר העמים.

כאשר פורסם לראשונה תאריך ההכתרה, מעריצי משפחת המלוכה ציינו מיד את חשיבותו, כי ה-6 במאי הוא גם יום ההולדת של הבן הבכור של הנסיך הארי ומייגן מרקל, ארצ'י. וזה במקרה גם יום הנישואין של בתה של אשת המלך, קמילה, לורה ויום הנישואין של הנסיכה מרגרט המנוחה.

אין ספק, זה לחלוטין יהיה יום בלתי נשכח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר