ישראלים נגד חרדים

28 אחוז מהישראלים לא מעוניינים בשכנים חרדים

28 אחוז מאזרחי ישראל לא רוצים שכנים חרדים, 54% לא מעוניינים בשכן עובד זר, כך עולה מסקר מיוחד שביצע השלטון המקומי. לפי הסקר, רק 2 אחוז מהאזרחים בישראל לא מעוניינים לגור ליד אתיופים. לעומת זאת, אין לישראלים בעיה גור ליד מזרחים, דתיים לאומיים ואשכנזים (חדשות, בארץ)

ישראל אהרן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

28 אחוז מאזרחי ישראל לא רוצים שכנים חרדים, 54% לא מעוניינים בשכן עובד זר, כך עולה מסקר מיוחד שביצע השלטון המקומי, לקראת כינוס ערים תאומות ישראל-גרמניה השבוע.

לפי הסקר שהובא הבוקר ב"ישראל היום", רק 2 אחוז מהאזרחים בישראל לא מעוניינים לגור ליד אתיופים. לעומת זאת, אין לישראלים בעיה גור ליד מזרחים, דתיים לאומיים ואשכנזים.

עוד עולה מן הסקר כי בטרם יבחרו מקום מגורים יבדקו הישראלים את המצב הכלכלי של האזור בו הם מעוניינים לגור וערך הדירות בו, ורק לאחר- מכן יבדקו את רמת החינוך.

58 אחוז מהישראלים מצהירים כי יצביעו בבחירות הקרובות לכנסת ה-19, לעומת 13 אחוז שהודיעו כי לא יצביעו. השאר, עדיין מתלבטים או לא יודעים מה יעשו. 61 אחוז השיבו כי יצביעו בבחירות המונציפאליות בשנה הבאה. 56 אחוז אמרו כי הקשרים עם גרמניה חשובים.

73 אחוז מהישראלים הביעו התנגדות לקיצוץ בתקציב הביטחון, הצעירים עד גיל 35 חושבים שהמחאה החברתית לא שינתה דבר - לא הועילה ולא הזיקה - לקידום האינטרסים שלהם.

ח"כ דוד אזולאי ש"ס מסר ל"ישראל היום" בתגובה על הנתונים כי "זה מצער שיש נתונים כאלה, אני מופתע. זה אומר שיש משהו לקוי, שלא מכירים את הציבור החרדי מספיק. צריך לעשות היכרות יותר טובה בין הצדדים ובעיקר שחילונים יכירו את הצדדים הטובים של החרדים".

יו"ר השלטון המקומי, שלמה בוחבוט: "אנו רואים מהתוצאות כי אין תחליף למנהיגות מקומית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר