נעצר אב דתי החשוד שהתעלל בבנותיו

לאחר מעקב ממושך אותר ונעצר לפני יומיים אב דתי, תושב מרכז הארץ, החשוד בביצוע עבירות חמורות בשתיים מבנותיו. בחקירת האב הוא מכחיש את האשמות המיוחסות לו, כעת הפרקליטות מגבשת הגשת כתב אישום נגדו שתוגש בימים הקרובים (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

המשטרה עצרה תושב אזור המרכז, דתי בן 50, בחשד לביצוע עבירות חמורות בשתיים מבנותיו. לאחר הגשת התלונה נגדו, פעלה המשטרה לאתרו אך החשוד הצליח לחמוק במשך תקופה ארוכה. רק לפני כיומיים, בערב יום העצמאות, אותר החשוד והובא למעצר.

מתוך פרטי התלונה עולה כי במשך שנים ארוכות, מאז היו בנותיו בגילאי 6 ועד גיל 12, נהג החשוד להתעלל בהן. עוד עולה כי המעשים נפסקו כבר בשנת 2008, וכעת כשהגדולה מבניהן הפכה בגירה, הן החליטו לספר ולחשוף את המעשים.

שתי הבנות, בעזרת קרובי המשפחה, הגיעו למרכז הגנה על ילדים ונוער,שם לאחר שטיפלו בבנות, הוגשה התלונה במשטרה להמשך טיפול. לאחר הגשת התלונה, חמק החשוד מהמשטרה עד שאותר לפני יומיים ונעצר.

עו"ד אריאל רוט המייצג את הנפגעות מסר כי "החקירה נמצאת בעיצומה ועל כן לא ניתן להרחיב בנושא". יחד עם זאת, מוסיף עו"ד אריאל רוט ואומר כי "המעשים המיוחסים לחשוד על פי הפרסומים חמורים ביותר ואני סמוך ובטוח כי הרשויות ינקטו בכל הפעולות הנדרשות''.

בחקירתו, דחה החשוד את ההאשמות נגדו ואינו קושר את עצמו לאירועים שביצע כביכול.

בית המשפט האריך את מעצרו עד ליום שישי הקרוב. בנתיים, חומרי החקירה נגדו יועברו לפרקליטות בימים הקרובים לצורך גיבוש כתב אישום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר