מחבל ישוחרר בשל 'שינוי אידיאולוגי'

עונשו של נאאל סלהב, שנשפט ל-30 שנה על השתתפות בניסיונות פיגועים, יקוצר בשליש זאת בשל "שינוי אידיאולוגי". כך קבעה ועדת השחרורים. הפרקליטות מתנגדת (חדשות, בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

נאאל רפיק סלהב, אסיר ביטחוני שנשפט ל-30 שנות מאסר על השתתפותו בניסיונות פיגועים, צפוי להשתחרר בקרוב, זאת לאחר שועדת השחרורים החליטה לנכות שליש מעונשו.

הוועדה הסכימה לשחרורו המוקדם לאחר שהשתכנעה כי חל בו "שינוי אידיאולוגי" ולא נשקפת ממנו יותר סכנה. עם זאת, הפרקליטות מתנגדת לקיצור עונשו והציגה חוות דעת של השב"כ לפיה הוא עדיין מסוכן.

סלהב, תושב מזרח ירושלים, היה פעיל חמאס מגיל 17. הוא נעצר ונשפט בהיותו בן 19, זאת לאחר שהואשם בהשתתפות בניסיונות פיגועים, והוא נשלח ל-30 שנות מאסר.

אמש (רביעי) התכנסה ועדת השחרורים לדון בבקשתו לקיצור תקופת המאסר. הוועדה השתכנעה כי האסיר שינה את עמדותיו וכי אינו משתייך עוד לחמאס או לפתח.

"השינוי האידיאולוגי המשמעותי שחל באסיר, הערכת המסוכנות שהוגשה בעניינו ותוכנית השיקום - יש בהם כדי לאיין את מסוכנתו" נכתב בהחלטת ועדת השחרורים.

כאמור, הפרקליטות הציגה חוות דעת מטעם השב"כ, על פיה יש חשש שהאסיר יחזור להיות פעיל טרור. על החלטת השחרור ניתן צו עיכוב ביצוע של שבעה ימים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר