לאחר 15 חודשי מאסר: שלום דומרני ישוחרר

לאחר 15 חודשי מאסר שריצה בשל הרשעתו באיומים על הרב יעקב איפרגן, ישוחרר השבוע העבריין שלום דומרני. במשטרה חוששים מכך שהיריבות בארגוני הפשע תשוב לדרום (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
שלום דומרני (צילום: פלאש 90)

העבריין שלום דומרני צפוי להשתחרר מחר (ראשון) לאחר שריצה 15 חודשי מאסר בשל הרשעתו באיומים כנגד הרב יעקב איפרגן המכונה "הרנטגן".

דומרני הורשע בשנה שעברה בעבירות של סחיטה באיומים. לפי כתב האישום שהוגש נגדו, דומרני הגיע עם אנשיו לביתו של "הרנטגן" ואיים עליו בעקבות סכסוך שפרץ בין חצרו של הרב איפרגן וחצרו של הרב יורם אברג'ל.

בכתב האישום נטען כי אנשיו של הרב אברג'ל חששו כי אייל מסיקה יזכה בבחירות לראשות עיריית נתיבות וניצלו את קשריהם עם דומרני בכדי להרתיע את הרנטגן מלתמוך במסיקה.

במסגרת הסגר הטיעון בין דומרני והפרקליטות הוחלט כי הוא ירצה 15 חודשי מאסר בלבד בגין איומים, מהם תנוכה חצי שנה אותה כבר ריצה.

ביחידה הכלכלית של המשטרה נערכו בימים האחרונים לקראת שחרורו של דומרני, כשהחשש המרכזי של המשטרה הוא משובה של היריבות האלימה בין ארגוני הפשיעה בדרום הארץ.

מקורבים לדומרני צוטטו ב-ynet כאומרים כי הוא לא מסוכסך עם אף אדם: "השמועות על סכסוכים ונקמות הן קשקוש של אנשים רעים ומידע לא נכון של המשטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר