"סומך על גורמי אכיפת החוק"

יצחק הרצוג מגיב לחקירה: "אני רגוע, מה שלא הורג - מחשל"

"זה לא קל בוודאי לא לי. מה שלא הורג, מחשל" אמר הערב יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג, שעות לאחר שנחקר באזהרה. "תהיו רגועים, גם אני רגוע ואם מישהו לא רגוע, כדאי שיירגע". תיעוד (פוליטי, ארץ)

(צילום: אסף מגל עריכה: אביתר כהן - ynet)

יושב ראש האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג התייחס הערב (ראשון) לחקירתו באזהרה, ואמר במהלך טקס הרמת כוסית בהסתדרות לקראת חג הפסח כי "בכל פעם שעולה סוגיה של בחירות כלליות צפות תלונות שונות ומשונות. טוב שהדברים נבדקים כפי שנבדקו בעבר על יושבי ראש אופוזיציה בעבר".

"תהיו רגועים, גם אני רגוע ואם מישהו לא רגוע, כדאי שיירגע. תפקידו של מנהיג הוא להתמודד עם תופעות שכאלו, להתגבר ולהמשיך ולנצח", אמר הרצוג לנוכחים באירוע.

"במהלך השבועיים האחרונים הצהרתי שוב ושוב לאור מה שהוזכר קודם שאגיע לכל מקום ואמסור את גרסתי ואת זאת עשיתי הבוקר. אסייע ככל שיידרש כדי שהפרשה הזו תהיה במהרה מאחורינו. אני סומך לחלוטין על גורמי אכיפת החוק ומודה להם על המכובדות וההוגנות בטיפול בפרשה".

הרצוג הוסיף כי "שמעתי חברות וחברים בסיעה שלנו ומנהיגות ומנהיגים אחרים במפלגה שנתנו גיבוי מוחלט ואני מודה להם מקרב לב. זוהי המהות של השותפות הפוליטית. זה לא קל בוודאי לא לי. מה שלא הורג, מחשל".

"לפני שנה הובלנו ביחד לסף כיבוש השלטון. הבאנו 24 מנדטים שהוכיחו לכל הספקנים, למלגלגים ולחכמולוגים שהיינו על סף ניצחון. בבחירות הקרובות ננצח. המחנה הציוני ינצח. רוצה לאחל לכם ולמשפחותיכם שנצא מעבדות לחירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר