תוקף בחריפות את המערכת

עורך הדין מבלפור ורעננה: "מערכת משומנת - כמו איראן"

עורך הדין נזרי, המייצג את שכניו של בנט ברעננה וייצג בעבר את השכנים בבלפור, מבהיר בשיחה עם 'כיכר', כי יש התנהלות חד צדדית של המשטרה והפרקליטות כדי למנוע את זכות המחאה נגד בנט (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
עורך הדין ניזרי והבית של בנט ברעננה (צילום מסך)

עורך הדין חור אוריאל נזרי, המייצג את שכניו של בנט ברעננה וייצג בעבר את השכנים של מעון ראש הממשלה בבלפור יצא הערב (ראשון), כנגד הפרקליטות והמשטרה באופן חריף ותקף את חד הצדדיות של המערכת לטובת בנט.

"בבלפור ייצגתי את השכנים וראיתי את חרדת הקודש של הפרקליטות, היועמ"ש ובג"ץ עת דנו בנושא ההפגנות. היום אני ברעננה. רואה את הזילות בזכות. את השקרים וההסתרה בבג"ץ בשביל למנוע מחאה. אני רואה את הפער המבהיל ביחס בין ההפגנות. את השתיקה. איפה כל מגיני הזכות והתקשורת? הדיבר ה- 11 לא תשתוק", כתב נזרי בדף הטוויטר שלו.

בשיחה עם 'כיכר השבת' מזכיר נזרי, כי בבג"ץ רחביה הפרקליטות אמרה שאפילו חיי אדם פחות חשובים מזכות המחאה, כאשר ההפגנות אז היו בעיצומן של ימי הקורונה והיה חשש כבד מהדבקה המונית ולמרות זאת הן אושרו.

"בבג"ץ רעננה הם הסתירו שזה מעון רשמי - ובכך סיכלו את האפשרות לבצע הפגנות. ברחביה לא היו הגבלות, כאן היו הגבלות רחבות, ברחביה המערכת עשתה הכל בעד המפגינים, ברעננה עושים הכל נגדם", תוקף נזרי.

"מעבר לעמדתי כעו"ד - כאזרח. זה מזעזע, זה כול כך חמור. זה יותר גרוע מאיראן. משתיקים פה אנשים בגלל דעה פוליטית", הוא מוסיף.

לדבריו, כמי שמייצג את שכניו של בנט המתנגדים לבנייה ברחוב ולהסדרי האבטחה שהפכו את חייהם לסיוט, "לפני שבוע התברר שהכל נעשה בניגוד לחוק. פלילי ממש. כרגע בגץ מעוניין לפצל ל 2 את נושא הבנייה ואת נושא המחאה".

יצוין, שבניגוד לבלפור, כרגע אין מחאה פעילה מול ביתו של בנט וכל אלו שביקשו להפגין במקום פונו באופן מיידי על ידי המשטרה.

"העניין של בלפור מול רעננה, חד משמעית אני יכול לומר לך שיש לך כאן מערכת משומנת שעובדת נגד זכויות האזרח", תוקף עו"ד נזרי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר