מסן פרנסיסקו עד לונדון

מביאים לחיים את פאר היצירה הירושלמית

שיווק פרויקט היוקרה ג'רוזלם אסטייטס כמעט הושלם, הדירות היחידות שנותרו למכירה הן דירות הפרימיום היוקרתיות בבניינים 6-7 הרימון והאתרוג, כאשר בחברת השיווק אומרים כי גם קצב המכירות בדירות אלו בשיאו ובכך עומד להסתיים שיווק הפרויקט המדובר ביותר בעולם היהודי (נדל"ן)

(צילום: יח"צ)

המבקרים בבנייני היוקרה וכן העוברים ושבים לצד הפרויקט ברחוב מלכי ישראל וסביב שדרת רחוב המטבע היהודי במרכזו, יכולים כבר היום לראות ולהתרשם כיצד עשרות משפחות איכותיות מרחבי העולם נהנים ממגורים באיכות חיים ברמה שלא נראתה עד היום במרכז ירושלים.

מרבית הבניינים עומדים על תילם במלוא הדרם ונראים למעשה טוב יותר מההדמיות. גן האמפורה הפורח נשקף מחלונות הלובאים המרשימים, אשר היו לשם דבר.

לטובת הרוכשים יצרה החברה, כבר בשלב זה טרום השלמת הבניה, ויזואלים יפהפיים המפיחים רוח חיים ונשמה בתמונת החזון (יח"צ)

בחברה מציינים כי לצד הסיפוק מהבניינים המאוכלסים בס"ד, עדיין לא הושלם החלק החשוב עבור חוויית המגורים הגבוהה שהובטחה מראשית השיווק - הפאסיליטיס. אותם יתרונות משלימים הנבנים ממש בימים אלו בחלק האחרון של ג'רוזלם אסטייטס.

לטובת הרוכשים יצרה החברה, כבר בשלב זה טרום השלמת הבניה, ויזואלים יפהפיים המפיחים רוח חיים ונשמה בתמונת החזון, כדי שיוכלו להתרשם כבר היום מהחוויה הצפויה להיות מושלמת בתוך מספר חודשים.

לשם כך גייסו שוב בג'רוזלם אסטייטס את אמן האנימציה הנורבגי הבינלאומי Erik Almas הפעיל היום בסן פרנסיסקו, שנטל את הדמיות החללים השונים אשר עוצבו על ידי מעצבי העל בסטודיו ARA הלונדוני, בתוכם הוא הטמיע סצנות מלאות רוח ונשמה, מחיי היום יום של דיירי ג'רוזלם אסטייטס, כפי שנראים בעיני רוחה של החברה.

על ההפקה כולה מנצח אמן הקריאייטיב מוטי לנדא מחברת "הארט וורקס" ניו יורק, לתהליך היצירה שותף הצלם אסף פינצ'וק אשר הונחה ע"י אריק לצלם בזוויות הרצויות ובשעות המדויקות באור דמדומים בנץ החמה ובשקיעה. במקביל צולמו בסטודיו של אריק בארה"ב ההדמויות האנושיות המשולבות לבסוף בהדמיות תלת מימד של הפרויקט, עד ליצירת הסצנה המושלמת.

ב'גרוזלם אסטייטס חושפים לראשונה הצצה ראשונה ובלעדית אל מאחורי הקלעים של תהליך היצירה, לצד התוצאה מלאת היופי והקסם של השלב הראשון בה - החיים בחוצות ג'רוזלם אסטייטס. בהמשך מתכננת החברה לפרסם את העבודה השלמה, הכוללת יצירות נוספות המדמות את רמת החיים האקסקלוסיבית תוך שימוש בפסיליטיז הייחודיים הנבנים כאמור בימים אלו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר