חברון גרנביץ מזגזג, וקובע: "ישראל המדינה היקרה בעולם"

אחרי שלפני שבועיים קרא חברון גרנביץ, "למי שאין לו כסף לטרופית - שלא יקנה קולה", קורא לפתע חברון לציבור: "הלו, מרמים אתכם". חושבים שזיגזג? טקבקו (דעות)

חברון גרנביץ | כיכר השבת |

בעוד מחאת הקוטג' לא שככה וגררה עימה התקוממות חברתית של המוני אזרחים במגוון נושאים, קראתי השבוע מכתב של אדם אזרח גרמניה המתגורר בישראל. הזדהיתי עם כל מילה וחשבתי שהדבר הכי נכון יהיה לשתף אתכם בעיקרי הדברים, כי כל מילה נוספת מיותרת.

"אני לא ישראלי, אבל אחרי ארבע שנים של חיים בתל אביב אני רוצה לקחת רמקול ולצעוק, הלו תתעוררו! מרמים אתכם בכול תחום אפשרי. אתם מייללים, אבל מרכינים ראש ומשלמים.

למי שאין כסף לטרופית שלא יקנה קולה / חברון גרנביץ

בכל פעם שאני חוזר לתל אביב, אני מביא מתנות לחברים, לא תכשיטים או יהלומים, סתם גבינות. אוי למדינה המתקראת מדינה מתוקנת אם הבאים בשעריה נאלצים להביא מזון לנתיניה, בנסיעה האחרונה שלי נכנסתי לסופרמרקט מפואר במרכז קלן, קניתי 5 קילו של גבינות משובחות - גאודה, קמבבר וברי +11 חפיסות של שוקולד חלב ועוד 2 אריזות טובלרון.

כמה לדעתכם שילמתי על הטוב הזה? 25 יורו שהם כ-120 שקלים ועוד בסופרמרקט מפואר, לקרוא ולבכות לכתוב ולבכות.
למה דירה מעופשת בתל אביב, עיר מזרח תיכונית מאובקת בין בגדד לקהיר, עולה פי 3 מדירת 4 חדרים נהדרת בברלין? האם מתגולל זהב ברחובות תל אביב? ולמה עבור ארוחת בוקר קמצנית משלמים 52 שקלים שעה שבתי אוכל מפוארים במרכז גרמניה מציעים ארוחה עשירה ב-4 יורו שהם כ-20 שקלים?

מדוע מנה פלאפל בישראל עולה 14 שקלים, שעה שכריך בשרי עשיר עולה 99 סנט שהם פחות מארבעה שקלים?
תבינו! ישראל איננה מדינה של כלכלת שוק חופשית, אלא שוק סגור ממש כמו ברומניה של צ'אושסקו, אפשר לכעוס על משפחות העושר אבל הן אינן אשמות ומי שאיננו צועק נגד מי שצובר הון אגדי על חשבונכם כבר למעלה משישים שנה, אשם לא פחות.

כל עוד ליטר חלב בישראל עולה 6 שקלים, אין סיכוי שגביע קוטג' יעלה 3 שקלים. המחיר הראוי לו באמת, מישהו מרמה אתכם ובגדול, לא נמאס לכם להיות המדינה היקרה ביותר בעולם ביחס למשכורת?

הפתרון פשוט: ייבוא, ייבוא אמיתי, חופשי, כשם שישראל מייבאת נפט, פסנתרי כנף, ומטוסי אף 16, היא חייבת לייבא גבינה בשר ולחם ולא להעשיר כקורח כמה משפחות על חשבון 7.5 מליון תושבים.

למה שם עקרת בית יכולה להציע לילידיה לארוחת בוקר, קממבר במחיר מצחיק של 2 שקלים על לחמניית שיפון שעולה פחות משקל ואילו עקרת בית מדימונה צריכה למרוח לילדים כף קוטג' על לחם שחור? בשביל זה הקמתם מדינה? להציל את היהודים אבל למרר את חייהם?"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר