דעה: דמם של "המתנחלים" הותר

כאשר אותם אישים, ותסלחו לי על הכינוי הלא תיקני והלא כל-כך 'רבני' - אותם 'אפסים' המנחיתים הוראה ופקודה לירות מ'טווח אפס' על מתנחלים ועוד ללא כל כל התגרות מוקדמת - המסר המשודר לעולם הוא כי הני המיתכנים 'מתנחלים' הינם אזרחים ויהודים סוג ג' ודמם הותר (דעה, בארץ)

תקציר מדברי הספד והתעוררות שנאמרו אמש בהפגנת זעם מול "כלא 6" בצפון בו כלוא ר' שמעון וייזמן (החייל שסירב להמשיך לשרת בצבא עד שיבנה את ביתו שנהרס ע"י כוחות הצבא,

וכעונש הודח משירותו בצה"ל ונענש בעונש 'מחבוש' ל-30 יום).

במקום הייתה אמורה להתקיים שמחת 'מלוה מלכה' לעידוד האסיר וייזמן, ברם, עם הישמע בשורות האיוב מהישוב איתמר, הפכה שמחת המלוה מלכה להפגנת זעם אשר במהלכה נשאו דברים: הרב דרוקמן, הרב זיני, חה"כ פרופ' אריה אלדד, והרב אליצפן כהן ראש ישיבת חומש).

***

היאך נהפך לאבל מחולנו אוי נא לנו כי חטאנו.

החודש אשר כדברי הפסוק במגילה "נהפך להם מיגון לשמחה ומאבל ליום טוב", התקיים בו מאמר רז"ל: "אסתר מן התורה מניין? שנאמר ואנכי אסתר אסתיר פני ביום ההוא". הסתר פנים כפול, שעה קלה לאחר שקראנו בקריאת התורה של שבת "זאת תורת העולה היא העולה על מוקדה עד הבוקר", נתבשרנו עם צאת השבת את בשורת האיוב כי כמה וכמה עולות תמימות נשחטו במהלך השבת האחרונה – שבוע לפני שמחת פורים.

וההסתר הפנים הנורא לא נתפס ולא נקלט, ואנו כמאדכי היהודי בשעתו יוצאים לרחובה של עיר וזועקים זעקה גדולה ומרה; אתה קודב"ה שאמרת בתורתך "אותו ואת בנו לא תשחטו ביום אחד", והנה הורים ולידים נשחטו בחדא מחתא והפכו לעולות תמימות, ילדים בחיק אביהם ואמם הומתו ונשחטו ביחד, איי שמים, אוי לנו שכך עלתה בימינו.

כאשר נמצא חלל בעיר – זקני העדה צריכים להצהיר "ידינו לא שפכו את הדם הזה". האם גם במקרה דנן אפשר לומר זאת?

חוששני שלא. כאשר 'בני דודנו' התאווים ברשעותם לבלענו ולרצחנו נפש, רואים את היחס המזלזל והמבזה שראשי השלטון מעניק לאותם צדיקים מיישבי ארצנו הקדושה המתקראים בתואר הכבוד "מתנחלים", כאשר אותם אישים, ותסלחו לי על הכינוי הלא תיקני והלא כל-כך 'רבני' - אותם 'אפסים' המנחיתים הוראה ופקודה לירות מ'טווח אפס' על מתנחלים ועוד ללא כל כל התגרות מוקדמת - המסר המשודר לעולם הוא כי הני המיתכנים 'מתנחלים' הינם אזרחים ויהודים סוג ג' ודמם הותר.

"היא העולה על מוקדה עד הבוקר" – האם עד "הבוקר" של הגאולה נגזר עלינו להקריב 'עולות תמימות'? ואולי ושמא נלמד מדרכו של מרדכי היהודי, שגם בזמן הגלות יש לנקוט בהנהגה של "מרדכי לא יכרע ולא ישתחוה", ואם נשים לב שהפסוק לא נוקט לשון עבר אלא לשון עתיד, וזאת ללמדנו שגם בעתיד בהמשך זמן הגלות ש"אין יד ישראל תקיפה" יש להתנהג בזקיפות קומה ולא להתכופף בפני אמריקה.

'האפסים' שהורו לירות מ'טווח אפס', אלה שהושיבו בכלא את היהודי האמיץ ויר"ש מרבים שמעון וייזמן – לא יודעים את נפשם מרוב רפיסות והיפך ההנהגה של "לא יכרע ולא יישתחוה" נוכח ה-22 מליון דולר שחוסיין אובאמא העניק ברוב חסדו לישראל, ומקריבים קרבנות על מזבחו של אובאמא.

השי"ת יחוס וירחם שכבר נזכה במהרה ל'בוקר' של הגאולה ע"י גואל צדק בחסד וברחמים, ויתקיים "הרנינו גויים עמו כי דם עבדיו יקום, ונקם ישיב לצריו וכיפר אדמתו עמו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר