מנחם טוקר הטריד את האפיפיור

בחור שנחקר במשטרה, "הלשין" כי הטריד את האפיפיור לאחר שהאזין לתוכנית של מנחם טוקר. השוטרים מיהרו להאשים את טוקר ב"הטרדה לא מוצדקת" של האפיפיור (ברנז'ה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מנחם טוקר והאפיפיור (צילום: פלאש 90, מאיר אלפסי. עיבוד: כיכר השבת)

לא עושים חשבון לאפיפיור: משטרת ישראל והשב"כ ניהלו אתמול (ראשון) חקירה במשך מספר שעות ואף חקרו טלפונית תלמיד ישיבה לאחר שהתקשר למלון 'נוטרדאם' השוכן בבירה וביקש לשוחח עם האפיפיור. מדובר במלון בו שוהה האפיפיור ושאר צוותו, בעשרות חדרי לינה. הכניסה לאורחים שאינם מהמשלחת אסורה.

ראשיתה של הפרשה החלה בתוכנית "זמן אוויר" ברדיו קול חי, בהגשת מנחם טוקר ובעריכת חיים הופמן. המגיש התקשר בשידור חי אל מזכירות המלון וביקש לשוחח עם האפיפיור אך משזה לא נענה, ביקש טוקר למסור לאפיפיור באמצעות פקיד הקבלה שלא ישוב לישראל משום שביקור זה גורם לפקקי ענק.

בחור הישיבה האמור בתחילת הכתבה, התקשר למלון בו שהה האפיפיור, לאחר שהאזין לתוכנית של טוקר בה ביקש האחרון למסור לאפיפיור שלא יגיע לארץ.

במשטרה יצרו קשר עם עורכי ומפיקי התוכנית והבהירו להם כי הם ביצעו הטרדה בלתי מוצדקת. אלו השיבו כי הם נהגו על פי חוק וכי בשיחה זו לא הייתה הפחה או הטרדה.

מנחם טוקר אמר בתגובה ל"כיכר השבת": "התוכנית שלנו מלאה בהפתעות ודינמיקה והכול נעשה במסגרת החוק ואם פקיד הקבלה בן המיעוטים נפגע, אשלח לו פרחים".

חיים הופמן מסר בתגובה "אנחנו בתוכנית זמן אוויר נמשיך ונעשה עוד דברים והכול על פי החוק. אין שום בעיה לשאול את צוות המלון מתי האפיפיור מגיע וכדו' צר לי שהמשטרה לא בודקת באותו מידה ובאותו זריזות גם כשיש הסתה רשמית נגד דמות רבנית ציבורית של הציבור הדתי או החרדי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר