ביישובים ערביים

מבצע אכיפה סמוי נגד עבירות תנועה • וידאו

בלשי יחידת התנועה של המשטרה ערכו מבצע סמוי בכפר קאסם ובג'לג'וליה ותפסו נהגים שנסעו במהירות מופרזת, ללא לוחיות רישוי, עם אלכוהול או בחוסר זהירות • צפו במבצע (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

במהלך פעילות אכיפה סמויה וממוקדת שנערכה השבוע נגד עבירות תנועה בקרב יישובי המגזר הערבי, פעלו בלשי יחידת התנועה של המשטרה בערים כפר קאסם וג'לג'וליה.

הבלשים, בדקו מספר רכבים ונהגים, ותפסו נהג שנסע במהירות מופרזת של 126 קמ"ש (במקום 90). נהג נוסף נתפס כשהוא נוהג ברכב ללא לוחית רישוי קדמית, ובבדיקה של הבלשים התברר כי הוא נוהג ללא רישיון רכב.

נהג נוסף נתפס לאחר שיצא ממכולת עם בקבוקי אלכוהול, נכנס לרכבו ומחל בנהיגה. הנהג עוכב ובבדיקה ברכב היה משקה אלכוהול ונדף מהנהג ריח חזק של אלכוהול. בסיום בדיקת נשיפון הוא הוזהר ושוחרר.

נהג נוסף נתפס כשהוא נוהג על אופנוע עם לוחית רישוי מקופלת באופן שלא ניתן להבחין במספר שעל לוחית הרישוי. נהג נוסף עוכב לאחר שנצפה ע"י הבלשים נוהג בחוסר זהירות, נראה כשהוא מאיץ בפנייה ומאבד שליטה על הרכב. נהג הרכב עוכב ונרשם לו דו"ח אכיפה.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל תמשיך באכיפה סמויה, ממוקדת ונחושה נגד נהגים המבצעים עבירות תנועה באופן המסכן אותם ואת שאר משתמשי הדרך, כחלק ממדיניות המשטרה למיגור תופעות פשיעה בקרב המגזר הערבי והעלאת תחושת הביטחון בקרב תושבי המקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר