חוסר רגישות? הבחירות לנשיאות ועידת הליכוד נקבעו ליום צום י"ז בתמוז

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית של הליכוד החליט היום שלא לקבל את בקשת חברי הליכוד שומרי המסורת. התוצאה: הבחירות לנשיאות הועידה ייערכו במהלך צום י"ז בתמוז. המטה החרדי: "מדובר בהחלטה אומללה וחסרת רגישות (פוליטי)

יוסף פאר | כיכר השבת |
תומכי ליכוד (צילום ארכיון: פלאש 90)

חוסר רגישות כלפי הציבור שומר המסורת בליכוד? מועד הבחירות לועידת נשיאות הליכוד נקבע לתאריך י"ז בתמוז, יום בו נוהג העם היהודי להתאבל ולצום על תחילת פריצת חומות ירושלים, שהסתיימו בחורבן בית המקדש בט' באב.

הבוקר, פנה יו"ר המטה החרדי בליכוד, יעקב וידר, בבקשה לועדת הבחירות המרכזית, בכדי שתאריך הבחירות יידחה, ובכך ייאופשר לחברי ליכוד דתיים להשתתף בהליך.

"כידוע, מדובר בצום קשה וממושך שרבים מאזרחי ישראל נוהגים לצום בו, ביניהם, כמובן גם חברי ועידת הליכוד. קביעת הבחירות במהלך הצום לא תאפשר לחברים רבים להשתתף בתהליך הדמוקרטי של הבחירות ותפגע קשות ברגשותיהם" כתב וידר.

בשעות הצהריים, (שני) פרסם השופט יהושע גרוס, יו"ר ועדת הבחירות המרכזית של הליכוד את החלטתו בעניין: "לא ניתן לשנות את המועד בהתחשב בזמן המצומצם שנותר".

(צילום: כיכר השבת)

בתגובה להחלטה, מסר יעקב וידר, יו"ר המטה החרדי בליכוד: "מדובר בהחלטה אומללה וחסרת רגישות. דווקא לאחר שכבוד השופט החליט לקיים את הבחירות רק בתל אביב, ולא בכלל סניפי הליכוד, ראוי כפליים להתחשב בשומרי המסורת שיתקשו מאוד להגיע מרחבי הארץ במהלך הצום הקשה כדי לממש את זכותם הדמוקרטית".

וידר ציין אף כי יפנה ליו"ר תנועת הליכוד, ראש הממשלה בנימין נתניהו, ויבקש את התערבותו בנידון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר