מפלגה חדשה

שיקלי משיב לסמוטריץ': "לא אלך למהלך פוליטי שיסכן את המחנה"

חבר הכנסת שהופרש מ'ימינה' ושוקל לרוץ במפלגה חדשה שתגדיל את גוש נתניהו, משיב לטענות בצלאל סמוטריץ' לפיהן מדובר בהרפתקה • שיקלי: "לא אעשה מהלך מסוכן" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
עמיחי שיקלי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' מתנגד להקמת מפלגה ימנית חדשה, בניסיון להביא קולות נוספים למחנה הימין ובכך לנסות להחזיר את בנימין נתניהו לראשות הממשלה, בראשותו של חבר הכנסת עמיחי שיקלי, שלפני שבוע הופרש מסיעת 'ימינה', מחשש שמדובר ב"הרפתקה" שעלולה להסתיים באיבוד קולות.

בראיון לרדיו 'גלי ישראל', הגיב הבוקר (שני) שיקלי לטענות: "אני לא חושב שזה הרפתקאה שתאבק מנדטים לימין (כפי שאמר סמוטריץ) יש ציבור חילוני לאומי, יש ציבור של ציונות דתית שהוא פחות לכיוון החרדלי״, אמר שיקלי.

עוד אמר חבר הכנסת המופרש לגלי ישראל: "האויב מרים ראש, חלק מהאויב הזה הוא גם אזרח המדינה, אני כמובן לא מדבר על כל המגזר. ראשי המסיתים מסתובבים חופשי. הם עושים פה מה שבראש שלהם וצריך לשים את הדברים על השולחן - אם לא נוריד להם את הראש אנחנו לא יודעים מה אנחנו משאירים לילדים שלנו״.

לדבריו, ״אם לא הייתי שומע מעשרות ומאות אנשים שהם יתומים פוליטית - לא הייתי שוקל ללכת לכיוון הזה, אבל כמו שאמרתי: אין שום סיכוי שאלך לריצה פוליטית אם היא תסכן את המחנה הלאומי״.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר