הימין הקיצוני: "מי שלא הצביע בעד חקירת השמאל - משת"פ"

ארגון הימין הקיצוני 'ארץ-ישראל שלנו': "חברי-הכנסת שלא תמכו בחוק חקירת ארגוני השמאל הם משתפי פעולה עם האויב. יידעו נא כל עם ישראל שכל החכים שברחו ונעלמו, או הצביעו נגד - יש להם חלק בכל אותם התחקירים נגד חיילי צה"ל, רדיפת קציני הצבא בבירות אירופה, ולמסע דה לגיטימציה נגד הקיום של העם היהודי בארצו"

ישראל אהרן | כיכר השבת |

"חברי-הכנסת שלא תמכו בחוק חקירת ארגוני השמאל הם משתפי פעולה עם האויב" - כך אומרים הערב (חמישי) בארגון הימין הקיצוני "ארץ-ישראל שלנו".

הכנסת דחתה אמש (רביעי) את הצעת החוק להקמת ועדות חקירה פרלמנטריות לבדיקת מקורות המימון של ארגוני השמאל. הצעת החוק היא של חברת-הכנסת פאינה קרישנבאום (ישראל ביתנו) ושל חבר-הכנסת דני דנון (הליכוד).

בתום הדיון הארוך שנערך שעות רבות במליאה, ההצעה נפלה. 57 ח"כים הצביעו נגד ההצעה ואילו 28 בלבד תמכו בה. שאר חברי-כנסת לא נכחו בהצבעה. ראש-הממשלה נתניהו הצביע נגד החוק - כמו גם רוב חברי-הכנסת והשרים החרדים.

"כל חברי הכנסת שנמנעו או הצביעו נגד החוק החשוב יתנו את הדין ביום פקודה", אומרים בארגון הימין, "כל חברי-הכנסת יודעים שאותם ארגונים הם הזרוע הארוכה של אויבי ישראל להשמיד את המדינה ואת הצבא, ויום יום פועלים לעשיית דה לגיטימציה להתיישבות ולחיילי צה"ל להילחם נגד האויב.

"הפלא הגדול הוא על חברי מפלגת הבית היהודי פרופ' הרב הרשקוביץ, זבולון אורלב ואורי אורבך שמתיימרים לייצג את הציונות הדתית שלא תמכה בחוק ובכך סייעה לאויבי ישראל. יידעו נא כל עם ישראל שכל החכים שברחו ונעלמו, או הצביעו נגד - יש להם חלק בכל אותם התחקירים נגד חיילי צה"ל, רדיפת קציני הצבא בבירות אירופה, ולמסע דה לגיטימציה נגד הקיום של העם היהודי בארצו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר