פרסום ראשון

ארגון הימין במכתב לליצמן: "קידשת שם שמים ברבים"

ארגון הימין 'ארץ-ישראל שלנו' במכתב לסגן השר יעקב ליצמן - בעקבות תמיכתו בחוק חקירת ארגוני השמאל שנדחה בכנסת: "בהצבעתך קידשת שם שמיים ברבים, פעלת משיקולים עניינים ונכונים ואנו רואים זאת כנקודת אור חיובית, שמוכיחה על אומץ ליבך. דווקא החכי"ם החרדיים לא עמדו בשעת מבחן" (פוליטי)

מנחם כץ | כיכר השבת |
ליצמן במוזיאון גוש-קטיף (מנדי הכטמן)

ארגון הימין 'ארץ-ישראל שלנו' שלח היום (שישי) מכתב הוקרה לסגן שר הבריאות יעקב ליצמן - בעקבות תמיכתו בחוק חקירת השמאל של 'ישראל ביתנו'. כזכור, הכנסת דחתה ביום רביעי את הצעת החוק להקמת ועדות חקירה פרלמנטריות לבדיקת מקורות המימון של ארגוני השמאל.

"אנו רוצים להודות לכב' כנציג סיעת יהדות התורה והשבת על אופן הצבעתו ביום רביעי האחרון בכנסת לחקור את ארגוני השמאל", כתבו בארגון לליצמן.

"לצערנו, כל חברי הכנסת מימין ומשמאל כאחד, יודעים שמאחורי המילה המכובסת 'ארגוני שמאל', עומדים מדינות וכספים אדירים שמטרתם, לקעקע את היסוד היהודי שלנו בארץ-ישראל. תמיכה בטרור רצחני של הפלשתינים, מסע דה לגיטימציה לצבא ולחיילים, רדיפת קציני צה"ל במדינות אירופה, להביא להתבוללות בעם היהודי ועוד.

"השיקול של טובת המדינה ואזרחיה הוזזו הצידה לטובת שיקולים צרי אופק, והביאו את הח"כים הדתיים להימנע או לברוח מהמליאה, ובכך למעשה אפשרו הח"כים לאותם 'ארגוני שמאל' להמשיך במעשיהם הנפשעים.

"בהצבעתך בכנסת קידשת שם שמיים ברבים, פעלת משיקולים עניינים ונכונים, ואנו רואים זאת כנקודת אור חיובית, שמוכיחה על אומץ ליבך, אחריות אמת לטובת המדינה ואזרחיה. (כפי שהנך מוכיח זאת בתפקידך האחראי כסגן שר הבריאות)

"לצערנו דווקא חברי-הכנסת האחרים מהסיעות החרדיות ו'הבית היהודי' היו צריכים לעמוד בראש החזית נגד אותם ארגוני שמאל שפועלים בד בבד לחסל כל זיק יהודי מארצנו הקדושה, אבל לא עמדו בשעת מבחן. ועליהם נאמר 'רווח והצלה יעמוד ליהודים ממקום אחר'.

"אנו בטוחים ומקווים", הם מסיימים את המכתב, "ששינוי המגמה שראינו השבוע בהצבעתך, יוביל בעתיד לשיתוף פעולה של כל הכוחות השפויים, למען שמירה על ערכי הקדושה והטהרה, והצלת ארץ הקודש מידי כל הקמים עליה מבית ומחוץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר