התרגיל של בן-גביר > תיעוד

הימין קורא לאוניברסיטת ת"א להתפנות: "אתם בשטח כבוש"

קבוצת פעילים בראשות ח"כ מיכאל בן-ארי ואנשי ארץ ישראל שלנו, הגיעו לשטח אונברסיטת תל-אביב - על מנת לחלק כרוזים הקוראים ליושבי המקום לפנות את המקום. "הפעילות תימשך על מנת להוכיח את המוסר הכפול של השמאל שמטיף יום יום על כך ש"הכיבוש משחית" - אך יושבים על אדמה כבושה" (בארץ)

ניצן ארליך | כיכר השבת |

תנועת 'סולידריות שייח מוניס' יצאה לדרך. אתמול הגיעה קבוצה של פעילים בראשות ח"כ ד"ר מיכאל בן ארי ואנשי תנועת ארץ ישראל שלנו, ברוך מרזל ואיתמר בן גביר, לאונברסיטת תל-אביב - על מנת לחלק כרוזים הקוראים ליושבי האוניברסיטה לפנות את המקום.

בכרוזים נכתב בין היתר כי על האדמה בה הוקמה האוניברסיטה שכן הכפר הערבי שייח מוניס אשר תושביו גורשו בעל כורכם ב-1948.

בין היתר נקראו הסטודנטים והמרצים במקום לא לדרוך בשטח הכבוש, ואף להצטרף להפגנות הקבועות של תנועת 'סולידריות שייח מוניס' שיערכו במקום.

הפעילים אף הגיעו עם חולצות שעליהם מוטבע לוגו התנועה החדשה.

הגעת פעילי הימין למקום עוררה התעניינות ודו שיח בין הפעילים לבין רבים מהסטודנטים שחלקם הזדהו עם הכתוב וחלקם הגיבו בעצבנות וטענו שמדובר בפרובוקציה.

ח"כ ד"ר בן ארי אמר כי "פעילות התנועה החדשה תימשך על מנת להוכיח את הצביעות והמוסר הכפול של אנשי השמאל שמטפים יום יום על כך ש'הכיבוש משחית', אך יושבים בעצמם על אדמה כבושה".

עוד אמר בן-ארי: "די לצביעות ולבלבול, דווקא ברוך מרזל שיושב על אדמה יהודית למהדרין איננו הכובש, אך אנשי השמאל חייבים להפנים ולהבין. הארץ הזאת כולה שלנו ומי שמגלגל עיניים וטוען שיהודה ושמרון הם שטח כבוש, שיקשיב לאבו מאזן שמדבר על ששים ושלוש שנות כיבוש וייזכר שהארגון לשחרור פלסטין הוקם ב-1964 שנים לפני ששחררנו את יהודה ושומרון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר