דודא לקינוח שחיתות?

בשורה לבני ברקים: המשלוחים של ג'ט לק מגיעים אליכם עד הבית

ג'ט לק – רשת הגלידות והקינוחים המוגזמים הכשרה למהדרין, מרחיבה את שירות המשלוחים ומגיעה כעת לכל כתובת בבני ברק. בג'ט לק תמצאו מגון רחב של טעמים עם הרבה קצפת וגלידה משובחת (אוכל, משלוחים)

גלידת שחיתות מבית ג'ט לק (צילום: גל זהבי)

ג'ט לק היא רשת כשרה למהדרין, חלב ישראל. "כל המוצרים שלנו כולל אלה שמיובאים מאיטליה, והם ברמה איטלקית גבוהה, בכשרות בד"צ בית יוסף. באמצעות ההקפדה שלנו, אנחנו מסייעים ללקוחותינו לאכול הכי טעים, בהכי כשר", אומרת מורג כנפי, הבעלים. "גם לקוחות שאינם שומרי מצוות או כשרות - נהנים מהמוצרים שלנו, וזאת בעצם הייתה השאיפה: שכל העולם ייהנה לאכול אצלנו. רציתי להנגיש את המוצר שלי לכל הקהילה", מורג שמתגוררת באשקלון, חשה שהקהילה החרדית מודרת ממוצרי איכות "בטח בתחום הקינוחים. למה שלא יוכלו ליהנות אצלי מוצרי פרמיום עם אוירה כיפית? מגיע לכל הקהילות ליהנות באותה דרגה של חוויה, בלי הפליה".

קינוח שחיתות מבית ג'ט לק | משלוחים עד הבית (ג'ט לק)

אחד מסימני ההיכר של הרשת אלו הקינוחים המושחתים, "החוויה אצלנו היא סוג של מסיבה" אומרת מורג, "גם אם זה 'רק' מפגש משפחתי אחרי צהרים, עם הילדים שבאים אלינו, ככה במקום ארוחה, יושבים על מגש קינוחים מגוון במיוחד".

את המשלוחים המפנקים ניתן להזמין דרך האתר www.jetlek.co.il או 1-700-55-32-10 בימים ראשון – חמישי בין השעות 12:00-23:45 ובמוצ"ש משעה אחרי צאת השבת עד 23:45.

קינוח שחיתות מבית ג'ט לק | משלוחים עד הבית (ג'ט לק)

סניפי ג'ט לק:

אשקלון, אשדוד, נתיבות ראשון לציון, באר שבע, שדרות, פתח תקווה, חדרה, אופקים ואילת בקרוב.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר